AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 noen filmer som jenter liker? hvilke?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Vanskelig å si generelt, hva sjanger/sjangre man liker har alt å si.
Jomfruen50 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Det kommer ann på hvor gammel jenta er, 2-18 eller eldre. Jenter liker prinsessefilmer, noe de kan drømme om. Det har også med interresser å gjøre. Jeg feks liker drama filmer.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Det kommer ann på hvor gammel jenta er, 2-18 eller eldre. Jenter liker prinsessefilmer, noe de kan drømme om. Det har også med interresser å gjøre. Jeg feks liker drama filmer. Og jeg hater både prinsessegreier og drama. Virkelig hater. Kvinnfolk er forskjellige, det er umulig å gi et svar på spørsmålet ditt TS.
Wonders Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 (endret) jeg kan bare snakke for meg selv. Liker ikke grine-filmer, eller om jeg skal se prinsessefilmer ser jeg dem alene. Elsker Jason Bourne, Gladiatoren, animerte filmer, noe særlig krigsfilmer blir litt kjedelig. Cowboyfilmer..nei takk. Ghost Dog elsker jeg sammen med Avatar, Wall-E, Leon, de røde elver, Hitman,... Filmer som the iano skal sambo få slippe å se, selv om den er kul. Endret 26. januar 2011 av Wonders
Lightblue Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Jeg liker tankeløse high school/ college-komedier, enkelte chick-flicks à la the sisterhood of the travelling pants, og så og si alt med Adam Sandler, Will Ferrell, Jim Carrey og resten av gjengen i samme klasse Komedier generelt, kan man vel si. Er ikke noe glad i krim, drama eller katastrofefilmer.
Avaleona Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er som regel åpen for det meste, men mye kommer selvsagt an på humøret. Jeg er veldig glad i thrillere. Men de filmene jeg liker best, og aldri blir lei av å se om og om igjen er "How to lose a guy in ten days" og "Harry Potter og de vises stein" (Ja, jeg vet, skyt meg. Jeg kan alle replikkene også...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå