Djungelvrål Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Er det varmt nok til å ligge på stranda på disse øyene nå. Gjennomsnittstemp er jo bare på rundt 20 grader. Men folk jeg kjenner so har vært der påstår det er greit, noen har fått regnvær da men..
Fluffe Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Ei jeg kjenner bor på Gran canaria nå og hun soler seg på stranda.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Kom nettopp hjem fra 1 uke på Gran Canaria. Jeg har mest vært i afrika og enda varmere land så var litt usikker på varmen. MEN! Det var helt topp! Helt perfekt! Singlet, t-skjorte, skjørt, shorts, kjole om dagen, sole på stranda med komfortable varmegrader. Solte fra morgen til klokka 5 da det begynte å bli kveldstemperatur og solen gikk ned. Stranda tjokka fult med folk. På kvelden måtte ta på enten en tykkere genser eller en tynn jakke hvis du ville spise ute Jeg ble positivt overrasket og kommer til å dra tilbake igjen. Dog vil jeg si at den uken vi var nå var det sol og varmt hver eneste dag, men jeg ser på yr.no nå at denne uken er det ikke så veldig bra, og det er jo klart at uten sol blir det mindre varmt.. Jeg må si det var deilig å være på sydentur uten å svette ihjel og bytte klær pga man har svettet de ut. Det var bare helt perfekt!
momo Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg var på Lanzarote i jula, og vi var på stranda og bada hver dag. Varmt og deilig, og vannet var også varmt.
Gjest sorpre89 Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Jeg bor på Gran Canaria. Det er varmt nok nå, kjølig på natten, men man kan gå på stranden. Det har vært endel regn i det siste, men det blir neppe noe mer etter helgen. (regner ca 14 dager i året).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå