Gå til innhold

Har lys til å til å prøve ut klær som dere jenter bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ BARE SI FØRST FØR DU FORSETTER Å LESE DETTE SÅ BLE DETTE DISKUTERT OVER NOEN GLASS MED RØDVIN PÅ LØRDAGSKVELDEN: :skravle:

Jeg og min kone snakket om herrer, kvinner og klær. Vi snakket om at menn og kvinner har klær som passer hvert sitt kjønn. Vi kom videre innom tema om det er greit at kvinner kan ha på seg mannsklær og menn kan ha på seg kvinneklær. Hvordan det var å gå i de forskjellige klærne som ikke passet til det rette kjønn.

Veldig dyptgånde og saklig team egentlig...

Også sa jeg plutslig etter vi hadde snakket om dette temaet vel og lenge at det hadde vært gøy og testet ut hvordan dette var gå i kvinneklær...

Min frue utbryter til svar at det kan du vel teste ut når jeg nå reiser bort er og er borte to uker. Med andre ord det var helt i orden mens hun var borte tur at jeg testet ut dette.

Betingelsen for dette var jeg ikke brukte klærene hennes. Noe som jeg forstår og er helt enig i. Hun sa at jeg skulle kjøpe klær og prøve hvordan det var å gå med. Alt fra undertøy, sko osv.

Så da har jeg tenkt at dette må jeg bare teste ut mens hun er bortreist. :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Jeg fått melding etter hun reiste i dag på sms at jeg kan svi av max 1500 kr på dette prosjektet mot at hun fikk den tingen som hun ønsker seg til brusdagsgave...og det skal hun få... + hun ville se et bildet av hvordan jeg ble seende ut til slutt...huttetu stakkars henne... :sjenert:

Også til spørsmålet:

Hva i alle dager skal jeg kjøpe for å få den rette følsen av å hvordan det å gå i dameklær? Hvor kan jeg få mest for 1500 kr. Hvor kan man få tak i f.eks sko/støvletter som kan matche mann med sko-str 44? Jeg bor i Akershus så veien inn til Oslo er ganske kort.

Jeg understreker at jeg ikke er skaphomse ell transvesitt...bare en helt vanlig mann som er nysjerrig og har lyst til å sjekke ut hvordan det er å gå i klær som er typisk damete... :sjenert:

Nei jeg har ikke drukket rødvin i kveld... :nei:

Tror dere at andre menn hadde gjort dersom de hadde fått lov til å gjøre dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en med for mye fritid og penger til å bruke på tull?

• Liker 1
Skrevet

Du er en med for mye fritid og penger til å bruke på tull?

Jeg har ikke så mye fritid og heller bruker jeg ikke penger til så mye tull. Er en helt vanlig mann som tjener penger til livets opphold. Har en jobb som er veldig seriøs og som krever mye av.

Skrevet

Hei, jeg bruker dagleg jenteklær i en eller annen form. Nå er det salg overalt og du kan få mye klær for 1500. Sko er det verre med i den str., jeg bruker str 41 så kan finne billig på salg. I Oslo er det der butiker for store sko, men aner ikke om dem er på salg.

Skrevet

Hei var på Kaph Ahle i dag , kjøpte kjole til 100 og skjørt 49

Skrevet

Tråden er ryddet. Det er ikke tillatt å bruke forumet til byttehandel eller gi bort-avtaler.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...