Gjest Anonym Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg kjenner så vidt en type. Han pleier å holde til på standardutestedet der jeg går. Han går også på skolen min (men i en annen klasse). Han er vel i 20-årene et sted. Jeg synes synd på ham. Jeg ser hvordan han sliter med å få seg dame eller i det hele tatt et ligg. Jeg synes det er fryktelig ubehagelig når han rpøver seg på meg, han er en ubehagelig type. Og hvis det er noen gutter her inne som er som ham vil jeg gi noen anonyme tips: 1) Smil og vær blid, ingen liker sure folk 2) Snakk om noe felles (felles venner, stedet dere er på), ikke snakk om hvor kul du er 3) Ikke begynn å klå. En arm på skulderen hennes er ok. Men ikke stryk henne på låret eller kinnet uten at hun har vist tegn på kroppskontakt tilbake til deg. 4) vær en gentelmann og vær litt tilbakeholden. Ikke skryt av hvor mange du har sex med eller hvor mange som digger deg, du framstår som en løgner eller en dust Takk for meg PS: Jeg prøver ikke være slem. De fleste menn er snille og greie. Og jeg tror typer som han her også egentlig er grei, men trenger noen tips. Så hvis du ikke får dame eller ONS, så sjekk om du gjør noe av dette her
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Du snakker til en vegg. Jeg er mann selv, det er ikke menn jeg sikter til. Det er de som trenger å høre slikt jeg sikter til. De er for dumme til å høre etter...
Gjest Anonym Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Du snakker til en vegg. Jeg er mann selv, det er ikke menn jeg sikter til. Det er de som trenger å høre slikt jeg sikter til. De er for dumme til å høre etter... Men jeg synes det er synd. For jeg tror de ville hatt godt av å bli likt, eller i hvert fall ikke avskydd. Dessuten er det bedre for jenta som blir sjekka opp. Skal disse mennene aldri finne noen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå