Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre med han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har jeg hatt et seksuelt forhold til som har pågått i de 2 første av 5 årene vi har kjent hverandre, og dette har utviklet seg til følelser hos meg. Under disse år har vi også snakket om alt og ingenting, bare ikke om vårt forhold. Vi har også møttes flere ganger uten å ha sex, og har kosa og han har i de siste åra ikke tatt iniativ til sex, antageligvis for jeg ikke har villet føkke opp hele greia. Og jeg tror kanskje han tenker det samme nå, og ikke tør å sette vårt vennskap/forhold i fare. Men dette er ikke noe jeg veit sikkert. Uansett i helga overnatta jeg hos han etter en tur ute på byen, og vi kyssa og jeg lå i armkroken hans og vi hadde det koslig. Utpå dagen la jeg merke til at min familie og venner hadde ringt meg tusen ganger og var bekymret pga et meget stor inntak av alkohol fra min side. En venninne av meg kom derfor hjem til han med faren hans(fordi han skulle vise hvor han bodde), for å sjekke om jeg var der. Dette er utrolig flaut og jeg har kjempe dårlig samvittighet for dette. Jeg sendte han ei melding idag og unnskyldte meg, og skrev at jeg håpte ikke jeg hadde laget vansker for han. Han svarte ikke på meldinga, og da han var på nettet skrev jeg: hei? . uten å få noe svar.. Jeg skjønner ikke helt hva han ønsker fra meg og heller ikke at dette ikke går an ¨å tilgis. Og jeg tør overhodet ikke å spørre om forholdet vårt da jeg er redd dette iallefall skal ødelegge vennskapet vårt. Skal jeg gi han tid? Skal jeg unnskylde meg mer? Foreldrene hans vet at vi drar ilag og jeg snakker mye med hans mor når jeg møter hun. Foreldrene min derimot vet ikke noe om at vi kjenner hverandre pga. forskjellige grunner. Dette er så komplisert at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg blir gal av å tenke på at han kan være sur eller at foreldrene hans har nektet han å ha kontakt med meg selv om han er en voksen mann... Hva skal jeg gjøre?? :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...