Gjest Girl Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Frank N Furter er Sexy. Jeg er en hetrofil jente, men han er jo transvestitt. Men han er HAWT! Jeg forstår ikke hvorfor :rødme: 1
Gjest gjest Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Frank N Furter er Sexy. Jeg er en hetrofil jente, men han er jo transvestitt. Men han er HAWT! Jeg forstår ikke hvorfor :rødme: Er MEGET uenig.. Det er han i Rocky Horror vell? Filmen er genial da!
Gjest Girl Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Jeg synes det er rart. Jeg synes stille, mannemenn er heite på film. Men jeg har aldri tent på en filmfigur som Frank N Furter!
Koe Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg synes det er rart. Jeg synes stille, mannemenn er heite på film. Men jeg har aldri tent på en filmfigur som Frank N Furter! Han er jo mildt sagt dominant, så kanskje det er deler av forklaringen? (Pluss stemmen... Alltid like morro når Curry dukker opp i andre sammenhenger, om det er som skummel klovn eller tegnefilmskurk. )
Gjest Girl Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Han er jo mildt sagt dominant, så kanskje det er deler av forklaringen? (Pluss stemmen... Alltid like morro når Curry dukker opp i andre sammenhenger, om det er som skummel klovn eller tegnefilmskurk. ) God forklaring! Jeg liker dominant og jeg liker pene, dype, kule stemmer :rødme: Muligens litt rart spørsmål Men jeg forstår ikke alltid hvorfor jeg tiltrekkes av hva jeg tiltrekkes av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå