Gå til innhold

Frank N Furter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frank N Furter er Sexy. Jeg er en hetrofil jente, men han er jo transvestitt. Men han er HAWT! Jeg forstår ikke hvorfor :rødme:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frank N Furter er Sexy. Jeg er en hetrofil jente, men han er jo transvestitt. Men han er HAWT! Jeg forstår ikke hvorfor :rødme:

Er MEGET uenig..

Det er han i Rocky Horror vell?

Filmen er genial da!

Skrevet

Jeg synes det er rart. Jeg synes stille, mannemenn er heite på film. Men jeg har aldri tent på en filmfigur som Frank N Furter!

Skrevet

Jeg synes det er rart. Jeg synes stille, mannemenn er heite på film. Men jeg har aldri tent på en filmfigur som Frank N Furter!

Han er jo mildt sagt dominant, så kanskje det er deler av forklaringen? (Pluss stemmen... :sjenert: Alltid like morro når Curry dukker opp i andre sammenhenger, om det er som skummel klovn eller tegnefilmskurk. ;))

Skrevet

Han er jo mildt sagt dominant, så kanskje det er deler av forklaringen? (Pluss stemmen... :sjenert: Alltid like morro når Curry dukker opp i andre sammenhenger, om det er som skummel klovn eller tegnefilmskurk. ;))

God forklaring! Jeg liker dominant og jeg liker pene, dype, kule stemmer :rødme:

Muligens litt rart spørsmål :P

Men jeg forstår ikke alltid hvorfor jeg tiltrekkes av hva jeg tiltrekkes av :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...