Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. lurer litt rundt vitnemål. hvor får man godkjent kopi? jeg har tatt opp en del fag og har derfor en del ark ved siden av " hovedvitnemålet" mitt. er det sånn at jeg må gå på den skolen jeg tok vidregående på og få ett nytt vitnemål? eller bare kopierer man alle arkene? er jo foreksempel ikke alle karakterene jeg vil bruke. Håper dere skjønnte spml mitt.

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. lurer litt rundt vitnemål. hvor får man godkjent kopi? jeg har tatt opp en del fag og har derfor en del ark ved siden av " hovedvitnemålet" mitt. er det sånn at jeg må gå på den skolen jeg tok vidregående på og få ett nytt vitnemål? eller bare kopierer man alle arkene? er jo foreksempel ikke alle karakterene jeg vil bruke. Håper dere skjønnte spml mitt.

takker for svar

Ligger ikke oppdatert vitnemål inne på minside.no?

Skrevet

takker for svar

Du må gå til den videregående skolen som utstedte vitnemålet ditt og be dem lage et nytt til deg. Da sier du hvilke endringer du vil ha inn, hvilke karakterer du vil fjerne osv. Samordna opptak godtar ikke kompetansebevis ved siden av vitnemålet ditt med noen unntak, se hjemmesidene dems. Du må derfor be din vgs om ett nytt vitnemål.

Skrevet

Du må huske å si ifra om eventuelle privatisteksamener du har til skolen før du henter vitnemålet! Dette er ikke noe de fikser automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...