AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er gutt. Hvordan kan jeg få meg: 1. en ons(one night stand). 2. en knullevenninne.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jesus, er det invasjon av 12-åringer her inne eller? 3
Gjest Consensio Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Jesus, er det invasjon av 12-åringer her inne eller? Til ts; - for å få ons så går man på byen eller lignende, sjekker opp noen, tar med hjem eller blir med henne hjem, har sex, går hjem. Noen velger å bli hele natten og forlate åstedet rundt frokosttider. - for å få knullevenninne, så burde man spørre ei som man har hatt sex med eller ei man tror kan like tanken. Svar nok?
excentric Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er gutt. Hvordan kan jeg få meg: 1. en ons(one night stand). 2. en knullevenninne. Har du bil? Ofte når du er på byen kan jenter spørre deg om du kan kjøre dem hjem ellerså (da bør du jo helst ikke være den som er edru / sjåfør den kvelden) flere av de tilfellene drar de gjerne med deg inn, eller spør om du vil være med å det ender ofte med en runde i senga ; ) 2. Som nevnt - spør noen som kan like tanken. Eventuelt kan du teste ut jenta ved å spørre spørsmål som ikke er så frempå angående seksualitet å granske litt om det kunne vært noe hun ville være interessert i før du spør ; )
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Har du bil? Ofte når du er på byen kan jenter spørre deg om du kan kjøre dem hjem ellerså (da bør du jo helst ikke være den som er edru / sjåfør den kvelden) flere av de tilfellene drar de gjerne med deg inn, eller spør om du vil være med å det ender ofte med en runde i senga ; ) 2. Som nevnt - spør noen som kan like tanken. Eventuelt kan du teste ut jenta ved å spørre spørsmål som ikke er så frempå angående seksualitet å granske litt om det kunne vært noe hun ville være interessert i før du spør ; ) jeg har ikke bil eller førerkort av noe slag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå