AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal ut å fly med Norwegian og har ikke betalt for bagasje. Hadde planer om å bare ta med håndbagasje, men har kun en bag (av typen sportsbag) som jeg kan bruke. Bagen overskrider nok målene for håndbagasje, men dersom jeg ikke fyller den helt opp og presser den sammen blir den ca samme størrelse som en trillekoffert som går som håndbagasje. Tror dere flyselskapet vil tillate å bruke denne som håndbagasje?
Jill Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Kan tenke meg at dette går bra, så lenge den ikke er veldig mye større.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Beror på hvem som står i kontrollen.. Jeg har kom igjennom med (myk) bagasje med større mål enn tillatt, så lenge den lot seg presse igjennom den "størrelse-måler"-tingen. Til syvende og sist er det jo bagasjehylla den skal passe inn i, og det vil den jo om den ikke er fullstappa.
Chiyo Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har brukt bag før. Det går fint. Det er jo de som bruker små trille kofferter. Men ikke brukt en helt enorm bag lissom. Bare pass på at den ikke blir for tung.
PepsiMax Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Aldri vært noe problem, jeg har gjort dette mange ganger.. bare husk på 100ml regelen. Veldig kjedelig om dem kaster omtrent alt innholdet i toalett mappa... 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Tusen takk for svar Da satser jeg på at det går bra, så får jeg heller bare sjekke den inn om det ikke går. Man betaler vel bare 50 kroner selv om man ikke betalte for bagasjen på forhånd, eller? Og en ting til; jeg kan vel ta med en håndveske i tillegg?
PepsiMax Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 vet ikke om det er for sent svar, men er endel ting man kan ha med utenom feks en bag som håndbagasje, feks veske, kamerabag, pc-veske o.l. og jo..det koster mer å sende et kolli da man står på flyplassen enn hvis man betaler for det på forhånd. Tror det er 100kr med Norwegian nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå