Gå til innhold

Hvor kjøper man strømpeholdere + strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvor kjøper dere strømpeholdere/hofteholdere og strømper?

Og - bruker dere strømpeholdere på "vanlige", hudfargede nylonstrømper? Eller er det alltid spesielle strømper, og i såfall hvordan ser de ut?

Når bruker dere det?

Bruker dere alltid korsett til, eller korsett m/strømåeholder, eller går det an å bare ha strømpeholder uten noe på overkroppen?

Og - er det "vanskelig" når det gjelder å gå på do osv? Eller er det bare å dra ned trusa "under" holderen?

Synes dette er RÅLEKKERT, men er litt i tvil om "hvordan" man bruker det.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør på kondomeriet...

Skrevet

Strømpeholder får du kjøpt på H&M, mens strømper kan fåes kjøpt på apotek. :)

Skrevet

Strømpeholder får du kjøpt på H&M, mens strømper kan fåes kjøpt på apotek. :)

apotek???

Skrevet

apotek???

Noen apotek fører strømper som passer perfekt til strømpeholdere. :)

Skrevet

Lindex, KappAhl og HM har rimelige utgaver, sikkert greit sted å begynne :)

Skrevet

Hei,

Ønsker du å se hvordan du bruker det kan du jo gå inn på www.nylonjunction.com

Skrevet (endret)

Sats på strømper av god kvalitet, det får beina til å se mye lekrere ut - Wolford er jevnt over gode. Mange parfymerier har det, eller du kan bestille på nett. Strømpeholder får du mange steder. Jeg foretrekker de som er ganske brede og sitter høyt i livet.

Det går helt fint å bruke kun strømpeholder uten korsett til.

Trusene tar du over strømpeholderen. :lur:

Bruker strømpeholder de dagene jeg vil føle meg ekstra sexy eller har lyst å inspirere mannen litt.

Endret av casting
Skrevet

Hei! Hvor kjøper dere strømpeholdere/hofteholdere og strømper?

Og - bruker dere strømpeholdere på "vanlige", hudfargede nylonstrømper? Eller er det alltid spesielle strømper, og i såfall hvordan ser de ut?

Når bruker dere det?

Bruker dere alltid korsett til, eller korsett m/strømåeholder, eller går det an å bare ha strømpeholder uten noe på overkroppen?

Og - er det "vanskelig" når det gjelder å gå på do osv? Eller er det bare å dra ned trusa "under" holderen?

H&M kjøpte eg min. Strømpene kjøpte eg hos Cubus og Rimi.

Bruker mørke (svarte) nylonstrømper til, liker ikkje hudfarga.

Bruker det ekstremt sjeldent for tida. Under skjørt eller kjoler ein sjelden gang om eg vil føle meg finere/sexyere eller når eg vil ha litt hænkypænky fra mannen :gjeiper:

Har ingen korsetter, men har noen korsett topper som eg kan bruke inntil. Eller bare vanlig bh. Eller ein underkjole med "innebygd" strømpeholder.

Trusa skal på utsida (taes på etter at strømpeholder og strømper er på), ellers blir det vanskelig å gå på toalettet eller å få den av før evt hænkypænky.

Skrevet

HM, lindex, cubus o.l er greit om du vil ha noen billige strømper med grei kvalitet. Hofteholdere har de ofte, så man kan finne noen søtte produkter der. Kvaliteten er grei, men ikke super. Signerer om at det kan lønne seg å investere i noen par gode strømper og gjerne to holdere, ett enkelt og ett mer sexy ;) Selv har jeg kjøpt mitt på figleaves.com og er veldig fornøyd med kvaliteten der. Jeg har både tynne 20den og 50den der i fra og de har ikke mistet formen eller blitt stygg. Om du vil ha fotte hofteholdere har også whatkatiedid.com noen utrolig nydelige i pin-up stil med høyere liv. Supersexy!

:rødme:

• 4 uker senere...
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg er ekstremt fornøyd med mine suspenders og strømper fra Ann Summers! Og servicen deres er også toppers i tilfelle bestillingen blir borte ;)

Fine størrelser der, for meg i alle fall :)

Skrevet

Jeg kjøper mine stort sett på undertøysbutikker, evt på marks & spencer som jeg er i UK. Strømper kjøpes på HM og lindex, evt på wolford som jeg skal ha noe spesielt. Strømper er dessverre forbruksvare, og jeg kan ikke betale flere hundre kroner for et par.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...