Lubbe Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Katten min ser ut til å ha fått en slags skorpe på snuten sin, på nedre "kanten" av neseborene liksom. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg gjøre noe med det?
Aurora M. Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Kanskje den har vært litt forkjølt, så det rett og slett er størknet snørr? Hvilken farge har det da?
Skywalker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Nesemidd? Er du usikker kan det være lurt å høre med en veterinær.
Lubbe Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 Det er svart, ellers hadde jeg kanskje trodd det var snørr, men tror jeg skal ringe vetrinæren senere Takk for svar
Gjest Caitlin Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Kattesnørr kan fint være sort og møkkete så tror du kan ta det helt med ro Har to katter selv der den ene aldri har noe sånt, mens den andre har det stadig vekk.
Capricorn Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Det høres veldig ut som midd. Min hadde det både i ørene og snuta. En ganske grei behandling hos dyrlegen og det gikk fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå