lidia Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, nå er det ikke lenge før vinteren er her, og jeg holder på å fryse ihjel hjemme. Jeg sitter med teppe rundt meg om kveldene. Vi har en oljefylt radiator i stua, men jeg synes ikke denne varmer noe særlig. Vi har sofa der hvor det er uttak til panelovner, og det er ikke så stor plass slik at vi får flyttet sofaen, til at vi kan ha panelovner der. Så, til spørsmålet; Hva slags ovner varmer best? En annen ting er at vi har alle stikkontaktene på samme kurs, så det skal ikke så mye til at sikringene går. Er det noen som har erfaringer med halogenovner? Vi fikk en reklame tidligere i dag fra norgesmagasinet, og det var reklame for en slik ovn. Please, jeg holder på å fryse i hjel..gruer meg til det blir minus 10 ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dersom dere eier, kanskje dere bør vurdere å legge opp en ekstra kurs til oppvarming... Dersom dere leier har jeg ikke annet forslag enn å kjøpe masse telys :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå