Cata Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Vurderer å flytte telefonabbonement fra Telenor til OneCall, men får litt skjelven når jeg leser om "sette opp mms og mail og den slags". Har levd med Telenorabbonement siden jeg fikk min første mobil og da bare virker det. Er den noen andre som har foretatt samme byttet og kan berolige meg med at det gikk greit å få alt på iPhone til å virke etterpå ?
Anglofil Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg ville kontaktet OneCall for å høre om de har egen iPhoneavdeling. Har de ikke det ville jeg blitt skeptisk. Disse avdelingene er det Apple som krever at operatøren har, da Apple ikke kjører support selv (eller, det er en sannhet med modifikasjoner, de vil helst at operatøren har support på iPhone), og har ikke OneCall det, kan det bli vanskelig om det blir noe tull med mobilen. Forøvrig skal det i utgangspunktet ikke være noe problem, men jeg ville hørt med dem for sikkerhetsskyld. Mvh Yvonne Endret 24. januar 2011 av Yvonne
Cata Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Tja, de er nå iallfall kåret til "best på kundeservice" - i den grad det har noe å bety. *innser for øvrig at det kan ha vært tabbe å kjøpe telefonen via Telenor og ikke direkte fra Apple hvis det er sånne krav ute og går om det skulle bli noe tull med selve telefonen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå