Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å flytte telefonabbonement fra Telenor til OneCall, men får litt skjelven når jeg leser om "sette opp mms og mail og den slags". Har levd med Telenorabbonement siden jeg fikk min første mobil og da bare virker det.

Er den noen andre som har foretatt samme byttet og kan berolige meg med at det gikk greit å få alt på iPhone til å virke etterpå ;) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville kontaktet OneCall for å høre om de har egen iPhoneavdeling. Har de ikke det ville jeg blitt skeptisk. Disse avdelingene er det Apple som krever at operatøren har, da Apple ikke kjører support selv (eller, det er en sannhet med modifikasjoner, de vil helst at operatøren har support på iPhone), og har ikke OneCall det, kan det bli vanskelig om det blir noe tull med mobilen. Forøvrig skal det i utgangspunktet ikke være noe problem, men jeg ville hørt med dem for sikkerhetsskyld.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Tja, de er nå iallfall kåret til "best på kundeservice" - i den grad det har noe å bety. *innser for øvrig at det kan ha vært tabbe å kjøpe telefonen via Telenor og ikke direkte fra Apple hvis det er sånne krav ute og går om det skulle bli noe tull med selve telefonen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...