Gå til innhold

Prøving av kjoler - bestille timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hvor lenge i forveien dere har bestilt "timer" hos brudesallongene når dere skal/skulle ivei og prøve klær?

For min del er det ikke noe vanskelig å bestille "time" flere uker i forveien, men min forlover vet ikke sin arbeidstid lengre enn en uke i forveien.

Men en uke i forveien - da kan vi ikke være kresne på tidspunktet (vi må altså "ta det vi får" )

HAr vært heldig til nå, og fikk bestilt en "prøvetime" til en av hennes fridager i neste uke - brudesallongen hadde en time ledig - og det var heldigvis denne dagen.

Men tilbake til spørsmålet:

Hvor lang tid i fprveien "bestillte" dere?

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det forskjellig fra butikk til butikk det da? Det greieste er vel å ringe å sjekke med dem.

Jeg ringte "min" salong en uke i forveien da jeg visste at min forlover kom på besøk og kunne være med meg.

Det kommer vel an på hvor stor pågang det er på de forskjellige butikkene og. Noen har sikkert større kundekrets enn andre (Oslo - Snåsa) :)

Skrevet

I den salongen eg fann kjolen ringde eg dagen før. Fekk då sett av ein klokketime til prøving etc., og bestemte meg for kjolen med ein gong eg fekk han på. Etter dette var det salongen som ringde meg for å avtale tid for tilpassingsprøving etc...

Skrevet

Jeg bestilte heller ikke time bare møtte opp jeg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte min hos Vitabella, og jeg ringte først. Vi avtalte da å treffes dagen etter på kveldstid. :D

Skrevet

Dette varierer nok fra sted til sted. Jeg fant kjolen min i Drammen, og ingen av butikkene der krevde at man trengte avtale på forhånd....

Skrevet

De jeg har vært på i Oslo, var det ikke nødvendig å bestille time på forhånd. Regner derfor ikke med at du må bestille lang tid i forveien på noen brudesalonger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...