KaDust Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Mamma lurte tidligere på om jeg ville ha noe. Så jeg ba om Energy-drink i godt håp om å få noe ala Red Bull. Neida, hun kom hjem med energidrikker fra Apoteket. Hun er jo søt da, tanken var god. Men er det noen som har smakt på disse? Ser for meg at det smaker skikkelig drit, og om så, så er jeg litt pyse på hva jeg spiser for tiden, for magen min er så følsom nå i sorgen.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 hvis det er de drikkene med proteiner og vitaminer og sånne ting, så synes ikke jeg de er særlig gode. de finnes vel i blant annet vanilje, jordbær, sjokolade og kakaosmak, synes kanskje de to sistnevnte er de som er ålreite. søtt av henne da
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hehe, så søt! Hvilket merke kom hun hjem med? Noen av dem er ok på smak, mens andre igjen er helt grusomme på smak. Sjokolade bl.a kan minne litt om sjokolademelk etc. De er ganske mektige, men de er fulle av god og viktig næring.
KaDust Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Resource var merket. En av hver smak. Ja, var søtt. Hun trodde jo jeg ville ha energy-drikk for energi og tenkte da selvfølgelig at Apoteket har de beste. Selv var jeg bare ute etter en god smak i munnen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Resource er ikke noe godt! Nå har jeg ikke smakt alle smakene, men de jeg har smakt gikk kjapt i vasken. #AB2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå