Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er en jente på 23 år som leter etter en hudpleieserie jeg kan bli fornøyd med.. tror jeg har blandingshud.

Har aldri hatt spesielt med kviser men etter at jeg fikk lille jenten min har huden min blitt litt mer kvisete.

Har mye tørr hud rundt nesen og ofte litt kviser på haken og i pannen.. jeg liker å føle at huden blir ren og klar når jeg renser huden ikke at den blir fettet. og jeg liker ikke "gel" kremer.. vet ikke helt hvorfor, føler ikke de gir noen effekt :P liker at huden blir litt tørr når jeg renser men at kremen jeg påfører etterpå gir huden den fuktigheten den trenger hvis noen skjønner :P

litt mye krav her men er lei av å prøve ting som ikke hjelper..

er nyskjerrig på MD men syns dette merket og embalasjen ser så "klinisk" ut men det er jo så mange som skryter av MD, vet ikke hvorfor men har fått for meg at denne serien ikke er så mild mot huden :P

merker jeg har prøvd:

decleor hydra floral kremen (har ikke prøvd rensen) - syns den var helt grei men utmerket seg ikke spesielt.

shiseido - den blå serien :P helt grei denne men ikke spesiell..

kanebo.

cliniqe - tålte ikke denne

nå bruker jeg babor.. syns huden min blr veldig oljete av denne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal se på Dermalogica?

Rensen deres Special Cleansing Gel liker ikke jeg, men mange gjør det. Den er litt uttørkende, men hvis du liker det så..

Fuktighetskremen Skin SMoothing Cream kan passe for deg tror jeg! Spør om prøver først, det er alltid lurt. Kjenner mange som elsker denne.

Ang MD. Det er vel ikke de mildeste produktene, og er ment for problemhud. Skrubben deres bør du uansett vurdere, alle kan bruke den, og resultatet er babymyk hud. Rensen er også god, muligens et bedre alternativ enn Dermalogica sin.

Skrevet

Hei! jeg er en jente på 23 år som leter etter en hudpleieserie jeg kan bli fornøyd med.. tror jeg har blandingshud.

Har aldri hatt spesielt med kviser men etter at jeg fikk lille jenten min har huden min blitt litt mer kvisete.

Har mye tørr hud rundt nesen og ofte litt kviser på haken og i pannen.. jeg liker å føle at huden blir ren og klar når jeg renser huden ikke at den blir fettet. og jeg liker ikke "gel" kremer.. vet ikke helt hvorfor, føler ikke de gir noen effekt :P liker at huden blir litt tørr når jeg renser men at kremen jeg påfører etterpå gir huden den fuktigheten den trenger hvis noen skjønner :P

litt mye krav her men er lei av å prøve ting som ikke hjelper..

er nyskjerrig på MD men syns dette merket og embalasjen ser så "klinisk" ut men det er jo så mange som skryter av MD, vet ikke hvorfor men har fått for meg at denne serien ikke er så mild mot huden :P

merker jeg har prøvd:

decleor hydra floral kremen (har ikke prøvd rensen) - syns den var helt grei men utmerket seg ikke spesielt.

shiseido - den blå serien :P helt grei denne men ikke spesiell..

kanebo.

cliniqe - tålte ikke denne

nå bruker jeg babor.. syns huden min blr veldig oljete av denne..

Heisann:) Jeg har hatt samme problem som deg... Forutenom det med kviser. Heller små "nupper".. Og blandingshud. Tørr, men oljete alt etter hvilke produkter jeg brukte.

Opp gjennom årene har jeg prøvd div merker som Decleor, Matis, MD, Dead Sea Spa, Vichy, Kanebo og Dermalogica - med ulike resultater, naturlig nok.

Så var jeg innom en hudpleiesalong i begynnelsen av oktober en gang, og fikk SUPER hjelp og veiledning. Da ble jeg introdusert for hudpleiemerket PCA Skin, og jeg ble umiddelbart forelsket;) Har brukt det siden da og er så utrolig fornøyd! Kanskje det kan være noe for deg også?:)

Hvis du vil må du gjerne lese litt mer om hva jeg synes på bloggen min Her og HER:-)

Håper du finner noe du kan være fornøyd med:) Ikke lett i jungelen blant alle merkene.

Skrevet

hvor får man kjøpt dette merket da? :)

Skrevet

jeg ble veldig intressert i dette pca merket, hvor kan jeg få kjøpt det da? jeg bor i bergen.. får man kjøpt det på nettet?

Skrevet

Strawberrynet har noe ihvertfall :)

Skrevet

hvor får man kjøpt dette merket da? :)

jeg ble veldig intressert i dette pca merket, hvor kan jeg få kjøpt det da? jeg bor i bergen.. får man kjøpt det på nettet?

Hei:) Innehaver av bloggen her...

Jeg vet bare hvor man får tak i det her i Tromsø (Essens Dagspa), men som Yasi skrev så får man tak i en god del på Strawberrynet.com. Jeg bestilte derfra sist, og mottok det ca 1 uke etterpå:) Husk bare å ta kvitteringen på posten slik at dere får tilbake det dere evt må betale i toll;)

Siden jeg var innom hudpleier og fikk utrolig god hjelp og veiledning første gang jeg kjøpte, visste jeg jo hva jeg var ute etter da jeg bestilte på nettet. Men Strawberrynet skriver ikke så mye om selve produktet (omtale), så det jeg gjør er å gå inn på www.pcaskin.com først - der har de fyldige omtaler om produktene sine, naturlig nok:) Så finner jeg de produktene jeg er ute etter/ønsker å prøve, kopierer navnet, og finner det frem på Strawberrynet:)

Spør bare på bloggen min om det er mer jeg kan hjelpe med:) Som dere skjønner så er jeg helt PCA-frelst, hehe, og jeg håper dere blir like fonøyde som meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...