Gjest dora Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Noen av dere som er/har vært i "forhold" kun basert på sex..? (Knullekompis) Fortell om dine erfaringer .
Gjest dora Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Eh... det var godt? Hva lurer du på? Eh.. ja hva lurer jeg på.. Følelsesmessig.., var det greit å holde avstand, altså holde det på et kompisnivå... eller ble det etterhvert forventninger om noe mere.. begynte den andre å stille krav etc Er akkurat ferdig med et langt forhold men savner sexxxx, og har overhodet ingen ønsker om å gå inn i et fast forhold foreløpig.. dæffor.
Gjest Mynona83 Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Det er veldig lett å utvilke følelser for en du har sex med. Synes hvertfall jeg. Jeg er ikke kompis med min knullekompis. Vi møtes kun for å ha sex, og vanker ikke noe ellers. Det fungerer best for å slippe å gjøre ting komplisert. For det har vært komplisert en gang i tiden. Vi er i samme krets, så vi møtes jo i blandt tilfeldig på fest el, men vi er ikke noe sammen ellers. Dette har fungert i snart 4 år...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Meg igjen. For min del har det vært fantastisk, har hatt tre, fire knullekompiser. Tre ble jeg venn med også, vi kunne ta en fest eller gjøre andre ting sammen. Hm... fem, er det visst;-) To var kun for sex - og kos, ikke minst. Så en tråd om ONS og kos, jeg vil jaggu ha begge deler! For meg har dette vært supre "forhold", har fått det jeg trengte og var faktisk ikke med andre i disse periodene. Holdt på fra ca et halvår til halvannet, møttes etter ønske og mulighet. Alt fra flere ganger i uka, til hver annen, tredje når det passet best. Jeg forelsker meg sjelden og gidder ikke lenger ragge fremmede, holdt meg derfor til èn om gangen. Jeg ble ikke forelska, èn av gutta ble det. Og det ble vanskelig, han kunne ikke forstå at ikke jeg også hadde fått følelser for ham. Det jeg vil anbefale er å ta en ekstra runde med deg selv på er hvorvidt du faktisk ønsker forpliktelser eller ei. Om du innerst inne vil ha kjæreste er dette slett ikke å anbefale, vil du ha det gøy og ha deilig, uforpliktende og regelmessig sex er det bare å sette igang:)
LetThemEatCake Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Jag har haft 2 KK förr, men för min del är det inte bra. Jag har bara sex med människor som jag har känslor för och det rimmar ju illa med att knulla utan känslor.. :gjeiper: Så i mitt fall blev jag förälskad i båda mina knullkompisar och det fungerade inte längre. Men alla är ju olika!
L. Kennedy Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Min erfaring er at det kan være like mye skrik som ull man sitter igjen med, når hun vil noe mer.
Mann-87 Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har gode erfaringer. Det kan være veldig gøy og deilig om man holder styr på ting. Men er jo alltid en fare for et en part får følelser, så man bør alltid være ærlig og åpen om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå