cilipili Skrevet 31. januar 2011 #21 Skrevet 31. januar 2011 Har nettopp sett begge sesongene av Forbrydelsen. Noe av det beste jeg har sett, faktisk!
Persille Skrevet 31. januar 2011 #22 Skrevet 31. januar 2011 Ser stort sett bare på serier jeg har på DVD, så da blir som oftest Sex and The City eller Gossip Girl
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #23 Skrevet 31. januar 2011 Greys Anatomy Private Practice Desperate Housewives House Gossip Girl Brothers And Sisters Bones Two And A Half Men One Tree Hill Big Bang Theory How I Met Your Mother Leverage Parenthood Medium TopChef Hells Kitchen Kitchen Nightmares Hoarders
Maldoror Skrevet 1. februar 2011 #24 Skrevet 1. februar 2011 Ser for tiden på Boardwalk Empire og Eastbound and Down . Nettopp ferdig med sesong fem av Dexter, seong tre av True Blood og sesong seks av Peep Show. Ellers så er ikke serie-jungelen mye å skryte av, mesteparten er plastisk og overfladisk, et totalt fravær av dybde og vidd. Savner kvaliteten til Twin Peaks, Carnivale, Sopranos og Six Feet Under.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #25 Skrevet 1. februar 2011 Hoarders Whale Wars Sveriges Värsta Bilförare Canadas Worst Driver Mantracker IRT: Deadliest Roads Monsters Inside Me The Colony
JumboJenny Skrevet 1. februar 2011 #26 Skrevet 1. februar 2011 True Blood Special Victims Unit Criminal Minds Two and a half men Fringe
kazcade Skrevet 1. februar 2011 #27 Skrevet 1. februar 2011 Min absolutte favoritt er "Bones". Ellers ser jeg "Silent witness", "The Mentalist" og "NCIS".
budeia_89 Skrevet 1. februar 2011 #28 Skrevet 1. februar 2011 (endret) jeg ser på: NCIS CSI: Miami The Simpsons Gossip Girl Family Guy Bones <3 og følte også med på The Hills da Lauren var med.. Endret 1. februar 2011 av budeia_89
tiriel Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #29 Skrevet 4. februar 2011 - The vampire diaries <3 som en helt klar favoritt - The mentalist (er litt lei de vanlige csi ol. seriene så denne er et godt alternativ) - Cougar town =P - Two and a half men - The big bang theory mer har jeg ikke tid til =P har begynt å se vampire diaries, elsker det <3 nesten like bra som True Blood..men bare nesten da..hehehe :gjeiper:
Gjest Instamatic Skrevet 4. februar 2011 #30 Skrevet 4. februar 2011 The real housewives of beverly hills/atlanta. Er realityfreak:D
anonymmus Skrevet 7. februar 2011 #31 Skrevet 7. februar 2011 The Big Bang Theory Jerseylicious Buffy Pacific Men ser alle på datamaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå