tiriel Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg elsker True Blood og følger spent med på Pretty Little Liars.. men hva ser dere på? noe jeg har gått glipp av som absolutt er verd å få med seg?
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Kan ikke si jeg følger med noe, for klarer ikke å holde tidene å sånn. Men hva jeg liker å se: CSI NCIS House Bones Lie to Me Veronica Mars The Big Bang Theory
ludo Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Damages Dexter Six feet under Carnevale De drabbade Heroes Freaks and geeks The wire The Sopranos Boardwalk empire Twin peaks De fleste av disse går ikke på tv,så en må kjøpe eller laste ned dem!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 av TV-serier som fortsatt går på TV og som ikke er nevnt allerede: Modern Family Bob's Burgers South Park
cilipili Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Criminal Minds The Office US Boardwalk Empire Modern Family Law And Order: SVU Serier jeg er ferdig med, men som jeg fortsatt ser en gang i blant: Arrested Development Six Feet Under The Wire The Sopranos
Gjest Applecore Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Serier jeg følger med på: South Park Family Guy Simpsons Peep Show The Office Boardwalk Empire Dexter IT Crowd The Walking Dead Carnivale Bra serier jeg har sett ferdig: The Tudors Firefly Farscape Sopranos At Home With the Braithwaites Edit: Glemte Arrested Development! Endret 24. januar 2011 av Applecore
seleneluna Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Sex and the City Gossip Girl Greys Anatomy. Laster som regel ned fra nett. Slik at jeg kan se dem om og om igjen! Fantastisk!
Henkie Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 (endret) The Pacific, NRK1 Endret 24. januar 2011 av Henkie
Gjest Mauna Lee Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Jeg klarer ikke å følge med på en serie på tv. Hadde et stort mål om å få med meg fjerdesesongen av Dexter som gikk(går?) på Viasat kl 23 på mandager... men jeg sovna før den tid et par ganger, og datt helt ut . så jeg får vel kjøpe eller se den også på nettet :D Ellers liker jeg det meste av politiserier hvis det blir satt på (nettopp fordi men ikke må følge med ukentlig) som Criminal Minds, CSI, CSI New York, SVU, NCIS osv.
sauen87 Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Er serieslave, men her er noen av de jeg ser på: -How i met your mother (komiserie om en vennegjeng, ufattelig bra) -The big bang theory (også komiserie om en supersmart vennegjeng, og deres venninne, som jobber som servitør og drømmer om å bli skuespiller) -Scrubs (komiserie fra sykehus) -True Blood (vampyrserie) -Fringe (spenningsserie - paranormale fenomener, alternative dimensjoner osv osv osv) -The walking dead (for en gangs skyld en bra zombie-serie) -Skal begynne på Jericho - postapokalyptiske greier tror jeg
Sunniva81 Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 The Kardashian`s How i met your mother The Mentalist Grey`s Two and a half men Kongen av queens Dusørjegerne -------> DOG Haha Tøffing One three hill Gossip girl Og om jeg er hjemme og det passer seg slik, Friends :rødme:
tiriel Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2011 Er serieslave, men her er noen av de jeg ser på: -How i met your mother (komiserie om en vennegjeng, ufattelig bra) -The big bang theory (også komiserie om en supersmart vennegjeng, og deres venninne, som jobber som servitør og drømmer om å bli skuespiller) -Scrubs (komiserie fra sykehus) -True Blood (vampyrserie) -Fringe (spenningsserie - paranormale fenomener, alternative dimensjoner osv osv osv) -The walking dead (for en gangs skyld en bra zombie-serie) -Skal begynne på Jericho - postapokalyptiske greier tror jeg jeg liker BBT, men følger ikke med fast..klarer ikke følge med på tv.. Fringe og The Walking Dead høres kult ut
Lightblue Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Big bang theory How I met your mother Two and a half men The Simpsons The Middle Shit my dad says ... og Days of our lives
Gjest Harriet Skrevet 30. januar 2011 #15 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Koselig med peis på NRK er den eneste jeg ser på nå. Liker ikke å følge med på serier da man blir så bundet av det. Ellers elsker jeg danske serier, de er alltid bra, så jeg skal nok se neste gang det kommer en ny dansk serie på TV. Endret 30. januar 2011 av Harriet
Gjest Raindrops Skrevet 30. januar 2011 #16 Skrevet 30. januar 2011 Jeg følger med litt av og på. I perioder ser jeg ikke på, og så tar jeg det igjen når det har kommet 3-4 episoder. Desperate Housewives True Blood The Big Bang Theory How I Met Your Mother Har sett ferdig en del andre som jeg ikke gidder å ramse opp, pluss en del jeg har stanset å se på midt i fordi jeg ikke har tid lengre, og så har jeg lyst til å begynne å se Boardwalk Empire
sophiaM Skrevet 30. januar 2011 #17 Skrevet 30. januar 2011 CSI : miami One Tree Hill Vampire diaries (når jeg har tid) Skjønner ikke at dere rekker å se på alle de seriene som er ramser opp ovenfor her, jeg rekker såvidt å følge med på disse.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. januar 2011 #18 Skrevet 30. januar 2011 Ser på True Blood sesong 3 Carnivale sesong 2 På TV ser jeg gjerne: How I meet you mother The Pasific
Brunhilde Skrevet 31. januar 2011 #19 Skrevet 31. januar 2011 Jeg også elsker danske serier og likte veldig godt "Tause Vitner" som gikk på nrk. Ellers ser jeg lite serier.
Maddebs Skrevet 31. januar 2011 #20 Skrevet 31. januar 2011 - The vampire diaries <3 som en helt klar favoritt - The mentalist (er litt lei de vanlige csi ol. seriene så denne er et godt alternativ) - Cougar town =P - Two and a half men - The big bang theory mer har jeg ikke tid til =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå