AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Huff jeg er så lei håret mitt. Det bare henger ned liksom. Også er det så forbanna rett og ikke minst glatt. Jeg får ikke til noen frisyrer pga at håret er så rett og glatt. Selvfølgelig kan jeg krølle håret men det er ikke allitd jeg har ork eller tid til det. Alle styling produktene jeg har prøvd holder ikke mål. Tar ikke så lang tid så er håret like glatt igjen. Har hår til litt under skuldrene (har nettopp klippa meg kortere) men håret er fortsatt like stygt og livløst. Aner ikke hva jeg kan gjøre med det. Går som regel med hestehale men vil kunne gå med håret ned å. Kan noen gi meg noen tips til hårskum og hårspray som er gode til rett og glatt hår? Vil få litt liv i det. Vil ikke at det bare skal henge der liksom.
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Hårskum, hårpudder eller hårspray har aldri funket på håret mitt heller. Håret mitt er kun livlig nå fordi det har starta å bli litt slitt etter at jeg tok en drastisk endring fra sort til naturlig blondt hår (ville tilbake til naturlig hårfarge). Så nå ser håret mitt tykkere ut, men jeg vil ikke anbefale å slite håret ditt for at det skal bli liv i det altså. Men hvordan blir håret ditt om du legger deg med vått hår? Det pleide jeg gjøre ofte før, og det funket ganske bra de dagene jeg ville ha det ned.
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 dersom du sover med fletter om natten, får du kanskje litt mer naturlig fall i håret? Verdt å prøve iallfall!
Violet Hill Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Har det på samme måte, og synes også at håret blir litt mer fluffy hvis jeg legger meg med fuktig hår. Jeg pleier å ha i litt skum i håret når det er vått, og bruke litt hårspray når jeg styler det. Dette glir ut ganske fort, men hvis du bare bruker litt om gangen kan du fylle på utover dagen. Har prøvd veldig mange hårsprayer i ulike kategorier og prisklasser, og har foreløpig landet på got2be - holder mye bedre enn noen av frisørproduktene jeg har prøvd. Mitt beste tips - hvis håret ditt er stritt og glatt på samme måte som mitt - er imidlertid å la det gå noen dager mellom hver hårvask. Da blir det mindre glatt og dermed lettere å style!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå