Gå til innhold

kåt når hun ser seg selv naken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

i går var jeg hos en venninen av meg så sa hun plutselig '' blir du kåt av og se deg selv naken?'' jeg tenkte WOW hvor kom det fra liksom hun er ikke akurat den personen som snakker om sånne ting. jeg svarte nei og da sa hun '' jeg blir vær eneste gang jeg ser meg naken drit kåt og onanerer, er det normalt?'' jeg sa jeg ikke hviste og skulle prøve og undersøke det :) så hvis dere kan hjelpe hadde hun blitt glad hun er 17 år :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har en pen kropp er det vel ikke så rart at hun liker å se på den? :klø:

• Liker 4
Skrevet

At hun blir kåt når hun onanerer er vel ikke merkelig?

Det at hun blir kåt ved å se seg selv naken er derimot vesentlig mer sjeldent vil jeg tro, men hun kan jo høre med en helesøster, fastlege eller annet kyndig personell. KG kan er ikke kvalitetssikker, meste du kan få ut av her er om andre har lignende erfaringer.

Skrevet

Det er ikke uvanlig. Når man er hormonell og naken, så kan man godt tenke på sex og onanere litt. Syns det høres ut som hun trives med seg selv jeg. Er nysgjerrig og ung.

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke uvanlig. Når man er hormonell og naken, så kan man godt tenke på sex og onanere litt. Syns det høres ut som hun trives med seg selv jeg. Er nysgjerrig og ung.

Mye fornuftige innlegg i det siste! Keep it up :-)

Skrevet

Enig i denne. Flott å høre at man trives med seg selv.

Skrevet

Helt enig med KateW: det er vanlig spesielt i tenårige jenter som "oppdager" kroppen og seksualitet og er litt uungåelig "narsissistiske", på en normal vanlig måte(ikke obligatorisk for alle ! tenårige jenter, ikke tenk på at det er noe galt med dere hvis dere ikke opplever det !)

Skrevet

Det er helt sikkert helt naturlig at ei jente som ser seg selv naken i speilet får lyst til å onanere litt.Hadde jeg vært jente ville jeg onanert hele dagen, men så er jeg da også gutt jeg da... :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet

Enig.

Hender meg også av og til og jeg er 10 år eldre enn henne :fnise:

Gjest nobilian
Skrevet

Enig.

Hender meg også av og til og jeg er 10 år eldre enn henne :fnise:

Samme her, og jeg er enda eldre. Av og til kommer jeg meg omtrent ikke ut av badet på grunn av speilene jeg må forbi.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det hender da, noen ganger er det praktisk å være bi :)

Skrevet

Samme her, og jeg er enda eldre. Av og til kommer jeg meg omtrent ikke ut av badet på grunn av speilene jeg må forbi.

:ler:

Hvordan hadde du vært alene i et speilhus, mon tro? ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Lettere antent :)

Skrevet

Lettere antent :)

:gjeiper:

Gjest nobilian
Skrevet

Hadde da gått helt fint, de andre kunne jo bare ha tatt en tørn de også.

Skrevet

Hadde da gått helt fint, de andre kunne jo bare ha tatt en tørn de også.

De andre? Du er jo alene og kan riktig nyte synet av deg selv! :gjeiper:

Gjest nobilian
Skrevet

De andre? Du er jo alene og kan riktig nyte synet av deg selv! :gjeiper:

I et speilhus er man aldri alene.. :gjeiper:

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er utrolig flott at hun blir kåt av seg selv naken! Tyder på et meget godt selvbilde og et godt forhold til kroppen sin!

Selv pleide jeg ofte å masturbere samtidig som jeg holdt et håndspeil, slik at jeg kunne se fitta bli rødere og rødere og våtere og våtere. Blir veldig kåt av min egen mus!

• Liker 2
Skrevet

Helt enig med KateW: det er vanlig spesielt i tenårige jenter som "oppdager" kroppen og seksualitet og er litt uungåelig "narsissistiske", på en normal vanlig måte(ikke obligatorisk for alle ! tenårige jenter, ikke tenk på at det er noe galt med dere hvis dere ikke opplever det !)

Jeg er en gutt, jeg er sånn selv. Jeg blir ikke kåt av andre, jeg blir kåt av nytlesen andre får av meg. jeg vet det er noe anderledes med meg. Men ikke noe galt! Hu jenta har noe å være stolt over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...