Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har visa electron kort og har lyst til å bestille noen bøker fra amazon.co.uk. så jeg lurer da på om det er noen som vet om det går? får jeg får ikke til, der det fordi visa electron er for de som er under 18?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn her også at man har Visa Electron før man er 18? Her kom det automatisk et vanlig Visakort i posten da datter fylte 18 år. Du kan ikke bestille over nett med Visa Electron.

Skrevet

Er det ikke sånn her også at man har Visa Electron før man er 18? Her kom det automatisk et vanlig Visakort i posten da datter fylte 18 år. Du kan ikke bestille over nett med Visa Electron.

Jeg kan fint bestille ting over nett med visa electron, og autorisert kortet. Men jeg er over 18, så det er kanskje derfor?

Jeg må i tillegg ofte bekrefte betalingen med bank id :)

Har du 16sifret kortnr med utløpsdato og cvc-kode på kortet?

(cvc-koden er trykt i signaturfeltet)

Skrevet

Sånn som jeg har forstått det finnes det to typer visa electron. En type uten den koden frampå kortet, og en med. Den typen med kode kan brukes til nettbank og til å handle på nett. Den andre typen kan bare brukes i butikker. Det er mulig det er en aldersgrense på kortet med kode, men denne er ihvertfall ikke høyere enn 15 vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...