AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei alle sammen, Jeg har brukt Clearblue sine eggløsningstester de siste mnd..og det har fungert veldig fint..men denne mnd har jeg ennå ikke fått noe positivt resultat. Er det normalt at tiden fra TR til EL varierer fra gang til gang? Altså at det 1 mnd kan skje på dag 15 mens det en annen mnd skjer på dag 18? Er litt redd for at jeg var litt sent ute med å begynne prøvingen. Begynte på dag 14 (har mellom 30 og 32 dagers syklus) Nå er jeg på dag 17 og fortsatt ingenting... Kan jeg fortsatt få EL? Eller ser det mørkt ut for meg? Synes det er kjiiipt å gå glipp av en hel PP!! Setter pris på tilbakemeldinger:)
LineGourmet Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 El kan variere. Antagelig har du allerede hatt EL (den kom før du begynte å teste)
Gjest Vettel Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Eller ikke kommet enda. Er jo ca 14 dager før mens, eggløsning kommer.
Timar Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Vanskelig å vite, du kan jo fortsette å teste noen dager? Jeg har gått over til å måle tempen (stikker termometeret i munnen om morgenen, når EL er unnagjort, stiger den ca 0,6-0,8 grader, så lett å se!) og følge med på EL-slim. Har du fortsatt glatt og eggehvite-aktig utflod, har ikke EL vært enda. MYE billigere å sjekke sånn enn med Clearblue, og veldig kjekt, ihvertfall for meg som sjekker bare for å holde oversikt over syklusen!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 El kan variere. Antagelig har du allerede hatt EL (den kom før du begynte å teste) Uff - håper ikke du har rett
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Vanskelig å vite, du kan jo fortsette å teste noen dager? Jeg har gått over til å måle tempen (stikker termometeret i munnen om morgenen, når EL er unnagjort, stiger den ca 0,6-0,8 grader, så lett å se!) og følge med på EL-slim. Har du fortsatt glatt og eggehvite-aktig utflod, har ikke EL vært enda. MYE billigere å sjekke sånn enn med Clearblue, og veldig kjekt, ihvertfall for meg som sjekker bare for å holde oversikt over syklusen! Ja, må bare fortsette å teste noen dager til...men er veldig redd for at EL allerde har vært. Synes det er helt uutholderlig hvis jeg har latt en hel PP gå tapt. Er så utrolig lenge å vente i utgangspunktet!! Har hatt eggehvitelignenede utflod 1 dag eller 2 før jeg begynte å teste...var sikkert EL kjipt!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Eller ikke kommet enda. Er jo ca 14 dager før mens, eggløsning kommer. Skal teste noen dager til...men tror nok jeg har fått en STOR og smertefull lærepenge her ja!!
Anemone_ Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Det var i grunn litt pussig.. jeg lurer på akkurat det samme. Bruker også clear blue eggløsningstest og fikk positiv test forrige måned, men denne måneden har jeg bare fått negativ test 4 dager på rad. Skikkelig kjipt å gå glipp av en PP ja Har ikke laqt merke til noe slim jeg da, men merkelig hvis det plutselig skulle EL så seint nå. Begynte å teste på dag 13 i syklusen, i en syklus på 28/29 dager. Så har nok fått den samme lærepengen...
Gjest AnneShirley Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har aldri fått noe utslag på noen EL-tester, men hadde likevel EL i følge sykehuset -hver gang jeg ble testet der med blodprøver hadde jeg EL. Så jeg gav helt opp eggløsningstester.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 TS her! Jeg fikk positiv test i dag!!! så da hadde jeg ikke hatt EL. Jeg er så lettet. Gleder meg til masse i dag og i morgen!!! Håper spiren sitter denne gangen:)
Mokka Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Hvordan er det når man har testet positivt med el test. Da bør man helst ha sex innen 48 timer. Men etter dette er det da ikke vits å prøve noe mer den perioden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå