Gå til innhold

Vil du bli miljonær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som finner det litt irriterende. Når deltakerene snakker i 10 minutter når de kan svaret før de svarer?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*millionær.

Aner ikke hva du snakker om.

Skrevet

Er det bare meg som finner det litt irriterende. Når deltakerene snakker i 10 minutter når de kan svaret før de svarer?

Ja, DET er utrolig irriterende, og det at programlederen skal draaaa ut før hun sier om svaret er rett eller galt er irriterende.

*har sluttet å se på*

Skrevet

*millionær.

Ikke gjør deg dum du kan fint se hva det står selvom jeg stavte ordet feil med og skrive en L for mye

Skrevet

*millionær.

Ikke gjør deg dum du kan fint se hva det står selvom jeg stavte ordet feil med og skrive en L for mye

Skrevet

Jeg lurer på om man er nødt til å skrive under en kontrakt som sier at man skal hale ut tiden.

Skrevet

*stavet

Skrevet

*stavet

Selvmord " Hint...Hint "

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er jo et vanlig virkemiddel som brukes for å holde på spenningen. Akkurat som cliffhangers blir brukt i slutten av en episode både for at episoden skal gi et mer spennende helhetsinntrykk, og fordi folk skal se på lengre, og se neste gang.

Jeg synes ikke det er så voldsomt spennende selv, men det er jo en del av greia at man skal se de svette og slite litt på de små grå :)

Skrevet

Jeg lurer på om man er nødt til å skrive under en kontrakt som sier at man skal hale ut tiden.

Har jeg også lurt på. Og tror faktisk at det kan stemme. De har iallefall fått beskjed om at de skal småsnakke litt rundt hvert spørsmål.

Gjest Spinell
Skrevet

Det er utrolig kjedelig å se på når deltakerne legger ut i det vide og det brede om at "Det er ikke A fordi ...., og B er det i allefall ikke fordi ..." osv. Det virker i alle fall teit når deltakerne framstår som om de kan enormt masse om de tre alternativene som er feil svar, men "liksom" ikke vet noe særlig om det de faktisk får spørsmål om, og derfor må bruke eliminasjonsmetoden. Enkelte gjør jo dette på ethvert spørsmål de får, som om de alltid må eliminere seg fram til riktig svar. Håpløst og lite troverdig!

Holder med The kitten og hjertesukka; deltakerne har sikkert fått instrukser om å gjøre det slik.

Det blir jo billigere for TV-kanalen også, da færre deltakere slipper til ;)

• Liker 1
Skrevet

Selv om de har fått beskjed om å gjøre det, så er det himla plagsomt når de draaar ut tida så!! Derfor gidder jeg ikke å se på. Skulle ønske de bare kunne si svaret med en gang enn å sitte å analysere alt og dra ut tiden så mye.

Skrevet

Jeg elsker programmet som heter "Vil du bli millionær". For meg er det spørsmålene som er spennende. Jeg klarer de fleste.

Skrevet

Ja, de blir bedt om å snakke litt rundt spørsmålene. De MÅ ikke, men før innspilling får de beskjed om at det er fint om de gjør det. Vet ikke om det er fordi det skal bli mer spennende eller om det er for å fylle ut tiden programmet varer..

Skrevet

Jeg elsker programmet som heter "Vil du bli millionær". For meg er det spørsmålene som er spennende. Jeg klarer de fleste.

Skryte pave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...