AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har kikket litt på realityseriene Real Hosewifes of NY City/Orange County. Altså, hvem i all verden er det som frivillig blir med på noe slikt? Er det vanlig med så mye baksnakking og krangling blant "venninner"? Skjønner jo at det er for å få "bra tv", men likevel!!!?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 En del av dem er nok ikke de skarpeste knivene i skuffen akkurat...Oppførsel og tema for intrigene ligger på et nivå som de fleste var ferdig med i tidlig ungdomsskolealder. Synes egentlig synd på flere av dem, bak alt det materielle virker de ikke særlig lykkelige.
Cherish Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Litt flaut kanskje, men jeg synes denne serien er underholdene, jeg!
smalls Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Tror ikke de er sånn i virkeligheten. De er sikkert bare sånn for å lage show eller noe
Gjest Spinell Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg var syk en periode før jul, så da fikk jeg med meg de OC-damene. Uffameg! De virket ikke mye hyggelige. Jeg fikk ungdomsskolebitching- og fjortisfest-assosiasjoner av hele programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå