AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hei. Hender det at dere får merker etter bh, bukse, sokker o.l. på huden - også når tøyet har riktig størrelse, dvs. det ikke er for trangt? Får man merker etter det man har på seg, så er vel det selve definisjonen på at det er for trangt. Eller?
Wonders Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 dette er helt vanlig. Når jeg jobbet som modell måtte vi alltid sitte i morgenkåpe når vi satt med hår og make-up, så vi ikke hadde merker av sokker, bukser osv. under fotoseansen
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Jeg får merker etter løse joggebukser, ullsokker og alt mulig rart!
Transe Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Husker for mange år siden da jeg var veldig skult transe at jeg var til legen. Da hun skulle lytte på meg viste det spor av BH. Hun taklet det på ne fin måte og hjelpte meg med mer en lungebetennelsen. Senere passet jeg på dette når jeg skulle kle av meg i felles garderober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå