AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 ja,det er flere år siden jeg var ute på byen sist..og det merkes på garderoben for å si det slik dere som er liiitt oftere ute enn meg,hva går folk i for tiden..? kan gjerne gå med noe skjørt/kjole,liker å pynte meg litt.eller er det helt no-no? har også noen overknees som jeg gjerne vil bruke.. kom med tips og innspill,så blir jeg glad! har jo bare denne uken på meg til å finne noe,så jeg trenger inspirasjon takker så mye på forhånd :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Det eg har observert er at damene går i de korteste kjolene med de største utringningene, eller de korteste skjørtene med de mest utringede toppene til. Pluss skyhøye hæler naturligvis. Og tynn strømpebukse.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Mange muligheter! -Overknees med en mørk skinny jeans nedi, samt en fin overdel -Kort pencil-skjørt, gjerne med en singlet nedi google-lenke -Lårkort shorts med fin overdel -Skinny jeans med ankelstøvletter og en singlet/bluse/whatever google-lenke
Porcelain Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Mitt inntrykk er at folk har blitt mer pynta de siste årene For 4-5 år siden så jeg ofte folk i jeans og converse på byen, nå er de fleste mer pynta med kjole og støvletter/pumps e.l. Regner med du mener overknees-støvletter? I såfall syns jeg personlig det er finest med en kjole som da er litt kortere, sånn at det blir litt mellomrom mellom kjole og støvletter, hvis du skjønner Det spørs jo på hva slags stil du har og hvor du skal og..
Xtra_lilje Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 det kommer også veldig an på hvor dere skal. Feliz og Metro krever en mer pyntet stil, men om dere skal på en pub/Zacken/Ricks/Calibar, er det mer casual
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå