Gå til innhold

bruker man primer under ID bare essentuals pudder?

*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt primer under make-up,men ble anbefalt det av min søster.

sliter med store porer og litt blank hud,bruker id sin matte mineralpudder nå og er relativt fornøyd med det..men min søster sier at sminken blir MYE bedre med primer under.

men hva bør jeg velge?kom med tips folkens! :)

Lurer forresten også på hvor man får kjøpt ID bare essentuals matte mineralpudder(puuh) billigst på nett også..sist bestilte jeg fra feelunique tror eg det var,

men med tollavgift og det der så kom det på nærmere 400 kr :tristbla:

og jeg måtte vente LENGE på pakken.

da er det like greit å kjøpe i butikk lism..så håper dere kan tipse om hvor det er best å kjøpe på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta bilde av kvitteringen og send mail til feelunique, så får du betalt tilbake tollbeløpet :)

Min favorittprimer for øyeblikket er Pore Perfecting Face Primer fra Makeup Mekka. Jeg har kombinasjonshud med fet t-sone og en del sorte prikker. Denne skal i tillegg til å jevne ut huden absorbere olje og hjelpe mot sorte prikker. Jeg har ikke brukt den mer enn et par uker, men merker at jeg har fått færre sorte prikker allerede. Den holder også godt på sminken, og huden min ser flawless ut. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Feelunique tilbakebetaler toll og moms. Du tar bare bilde av kvitteringen etter at du har betalt, så sender du de et bilde av den, oppgir kontonummer, referansenr på bestillingen etc. og ber om å få det tilbakebetalt. Så får du som regel pengene inn på konto iløpet av få dager.

Bruker ikke id selv, så kan desverre ikke svare deg på hvem som selger det.

Anbefaler absolutt å bruke primer. Selv bruker jeg pore perfecting fra makeup mekka:

http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/m/makeup-mekka/pore-perfecting-face-primer.html

Er veldig fornøyd med denne. Den glatter ut huden slik at jeg får et mye jevnere resultat når jeg legger foundation i tillegg til at sminka sitter mye lenger enn når jeg ikke bruker den. Jeg sliter fortsatt med at t-sona blir fort blank selv om jeg bruker den da, men er fornøyd ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takker for svar!men ser nå at det bare står bare essentuals matte på boksen,ikke noe ID..har eg misforstått noe da eller?

kansje eg ikke har ID pudder likevel?? :klø:

hehe skal ikke være lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...