Havfruen Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Er det ikke mulig å endre overskriftene på markedsplassen, sånn at ikke så mange legger inn på feil sted. Ser feks. på "kjøp" at mange annonserer sine kjoler til salgs. Hva med å endre denne til "Ønskes kjøpt"? Bare litt frustrerende for oss som skal selge og ønsker å se om noen vil kjøpe noe som ligner på min kjole... Bare et lite tips..
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #2 Skrevet 7. mai 2002 Kommer med et lite tilleggsspørsmål. Det er kun noen få kjoler som vises når man velger f eks Bryllup og kjoler til salgs. Det finnes ikke noen knapp for neste side el l. Hvordan søker man videre på eldre kjoler? -M-
HMSP Skrevet 7. mai 2002 #3 Skrevet 7. mai 2002 Hei! Når det gjelder å endre overskrifter er ikke det noe jeg kan gjøre noe med, men jeg så at det lå et lignende innlegg til dette på ris, ros, så da regner jeg med at Gry tar hånd om det når hun kommer tilbake neste uke. Når det gjelder kjoler: Jeg gikk inn på markedsplassen - bryllup - salg. Jeg får opp en rekke kjoler og nederst er det et lite ord (neste) som man kan trykke på og få neste side. Når det gjelder å søke så kan man gjøre det i søk feltet øverst på siden. Du spør etter eldre kjoler. Denne markedsplassen er jo veldig ny så det er ikke så mange "gamle" kjoler. Håper dette var til hjelp HMSP - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå