Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Siden jeg er sykemeldt får jeg ufattelig god tid til å tenke på ting av mindre betydning. Så nå spør jeg dere ; hva står bokstaven g i g - streng for ? Eller heter det G - string ? G = gynekologisk streng ?
Gjest Embla s Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Hilde - hva mener du med "av mindre betydning"?! Syuns dette var et velfundert spørsmål jeg Kanskje rompa ser ut som en G (med litt fantasi?) med sånn truse på, har jeg alltid tenkt?
Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Gnage-streng!!! Der er du inne på noe viktig.... *Drar streken ut fra sprekken*
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Gnage-streng!!! Første som falt meg inn også...
Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Mange gode ideer her ! *begynner å lure på hva qen står for i Q - tips* Flere velfunderte ideer fra meg, Embla s.... Gli på plass, genitaliestreng og grums ? hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå