Oliwia Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 (endret) ...det tar cka 8.2 sekunder av direkte øyekontakt mellom en mann og en kvinne for mannen å forelske seg ved første blikk med kvinnen ? Hvis mannen fjerner øyekontakten etter mindre enn 4.5 sekunder, det kan betyr han ikke er interessert så mye ! Så ikke glem din armbåndsor med kronometer når du går på din neste "date" (men...det kan være litt vanskelig å se på ham og på klokken på samme tid, tror jeg, selv om du har strabisme !) http://www.metro.co.uk/lifestyle/598080-love-at-first-sight-takes-8-2-seconds Jeg tror at jeg er heldig. På min første date med min ny venn (kan ikke si ennå at han er "min kjæreste"), som skjdde i går, følte jeg meg litt sjenert fordi han stirret og stirret og stirret direkte i øynene mine så lang tid rett etter vi satte oss til kaffebordet... jeg var den første som måtte se bort, fordi det var litt merkelig ! Men etterpå, så han aldri på meg direkte igjen, så jeg er ikke sikker på at hva skal skje neste, han har ikke spurt meg ennå for en andre date (det er bare den andre dagen i dag etter vår "date" så jeg må være mer tålmodig, tror jeg !). Kanskje jeg hadde en flekk på nesen min og han stirret på den ! Selv om...han allerede kjenner alt om denne forskingen og stirrte på øynene mine spesielt så jeg ble imponert og trodde at han kan være forelsket til meg og jeg vil letter bli enig med å gå videre... (det kan være nyttig informasjon for alle menn som vil erobre en kvinnens hjerte...eller endå mer ! Bare stirr i øynene hennes !) Ha, ha, ha, jeg tror at jeg grubler for mye om alt ! Endret 24. januar 2011 av Oliwia
Gjest Hard Ride Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Tror det er en del av oss som føler det blir litt awkward å konsekvent stirre på en person i øynene i nærmere 8 sekunder. Det betyr ikke nødvendigvis ikke at vi ikke er interessert, liker bare ikke å være "han som stirrer".
Gjest Valiant Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Kjærlighet med første blikk er en myte Folk som tror på det er naive. Og folk som sier de har opplevd inbilder seg ting
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg klarer ikke å holde øyekontakten over lengre tid selv etter jeg har fått status kjæreste. Husker eksen min ertet med dette
Gjest Tidssone Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Og folk som sier de har opplevd inbilder seg ting Hvordan vet du det? Du har jo ikke opplevd det? 1
Gjest Valiant Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Hvordan vet du det? Du har jo ikke opplevd det? Du kan ikke oppleve det som er umulig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Du kan ikke oppleve det som er umulig. Kilder på forskning som viser at dette er umulig, takk. 1
Gjest Valiant Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Kilder på forskning som viser at dette er umulig, takk. Det blir som og spør om kilder som beviser Guds eksistens
Oliwia Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2011 Hva med amerikansk vane å foretrekke direkte øyekontakt spesielt når man går på en job-interview, for eksempel ? Det er litt forskjellig, tror jeg, fra stirring på en seksuell måte, men det er likevel en type av direkte øyekontakt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Det blir som og spør om kilder som beviser Guds eksistens Det er naivt å tro at man kommer unna med påstander som dine uten noen referanser i det hele tatt. Bare fordi at du har bestemt deg for at det er umulig, så er det ikke nødvendigvis det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå