Gå til innhold

P-ringen igjen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart til legen og tenkte å spørre om p-ringen. Jeg lurer på om det kun finnes et merke på markedet, eller? Noen som kan anbefale et merke??

Takker for svar.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes såvidt jeg vet bare ett merke.

Gjest Anonymous
Skrevet

..og jeg kan fortelle at p-ringen gav meg ubehag ved sex, utrolig mye utflod, og mye magesmerter...

-tenkte jeg bare skulle nevne det

(hilsen en som har gått over til persona :P )

Skrevet
..og jeg kan fortelle at p-ringen gav meg ubehag ved sex, utrolig mye utflod, og mye magesmerter...

-tenkte jeg bare skulle nevne det

(hilsen en som har gått over til persona :P )

Fint å få høre om både positive og negative erfaringer, men jeg tror du er et ganske spesielt tilfelle. Har ikke hørt om noen andre som ikke er fornøyd, så jeg håper ikke det du har opplevd får noen fra å prøve.

Jeg er superfornøyd, endelig ferdig med å huske på piller hver eneste dag!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Hva er p-ring...

er jeg helt dum ...jeg har ikke hørt om det jeg!

Er kjempe lei p-piller!

:hoppe:

Skrevet

Søk på "P-ring" her på KG, det er skrevet masse om det. Jeg er strålende fornøyd med å slippe å glemme p-pillene et par ganger i måneden!

Skrevet

Takk for svar!! Nå nærmer lege-besøket seg. Nå som jeg er blitt singel trenger jeg eentlig ikke p-ringen, men sikkert kjekt å ha i tilfelle jeg treffer noen andre.

Klem fra meg

Skrevet

Nå er jo jeg gift, men tror jeg ville ha holdt meg til p-ring dersom jeg var singel også (med kondom i tillegg selvfølgelig). Praktisk å vite når man får mensen, og kunne utsette den litt om man vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og ikke minst slippe store blødninger og smerter. :Nikke:

Jeg har nå hentet min Nuvaring. Den ligger i kjøleskapet og venter på at jeg skal få mensen.

Ble litt sjokka når jeg så hvor svær den var, men jeg er veldig spent og håper virkelig at jeg tåler den.

Skrevet
Jeg er superfornøyd, endelig ferdig med å huske på piller hver eneste dag!

Den kan jeg skrive under på! Gud så deilig å slippe de pillene. Glemmer at jeg har ringen der inne, før min "nuva time" minner meg på å ta den ut. :ler:

Cloe

Skrevet

Nå har jeg fått resept på ringen jeg også!! Gleder meg til "et nytt og bedre liv" uten mensen i to uker i strekk...

Men jeg lurer på en ting, som legen min ikke kunne svare på, hvordan går jeg over fra p-piller til ringen?? Stapper den inn når jeg egentlig skulle spist første pille fra brettet etter mensen eller??? Han sa det skulle stå på pakningen, men jeg har ikke kjøpt den enda og vil vite om jeg må kjøpe den før mensen eller om jeg kan vente til etter (får lønn da... litt blakk for tiden).

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du har brukt en kombinasjonspille ( det er p-pille ja?) den siste måneden skal du begynne med Nuva Ringen senest dagen etter at den tablettfrie perioden for din nåværende pille er ferdig.

Om du bruker slike p-piller med inaktive piller også, skal du begynne med ringen etter den siste inaktive pillen.

Skrevet

Jeg har brukt p-ringen i 3 måneder nå og er så langt veldig fornøyd. Har ikke merket noen bivirkninger. Må jo være enklere enn å huske å ta en pille hver dag. Anbefales å prøve! :)

Man kan lese mer her:

> www.nuvaring.no

> www.nuvaring.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...