AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 at gutter tenner på å høre/se en pen jente urinere?? er jenter klar over at noen gutter liker det??
Gjest Taxmannen Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg vet det tenner noen folk. Det er jo noe som heter Wet sex.. Men jeg blir bare kvalm av tanken:) Endret 24. januar 2011 av Taxmannen
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Normalt, i form av at flesteparten gjør det? Dte vil jeg neppe tro. Noen gjør det så klart, men de er nok i klart mindretall.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 ting som foregår på toalettet føretrekker jeg å gjøre alene.
MissStrøken Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har erfart at det er mer "normalt" enn en skulle tro. Har vært borti flere som har fortalt at de tenner på det. Og det var ikke før typen min fortalte at han hadde en liten fetisj for det at jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Før syntes jeg det virket både ekkelt og rart. Men er ganske pirrende å spice opp sexlivet med wet sex iblant;) Du bygger opp spenningen gjennom hele dagen (må drikkes maaasse vann), og til slutt er du så kåt av å vente på sex, og å skulle gjøre noe uvanlig og spennende, at orgasmene blir utenomjordiske;) Anbefales! Vi gjør det kanskje 2-4 ganger i halvåret.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har erfart at det er mer "normalt" enn en skulle tro. Har vært borti flere som har fortalt at de tenner på det. Og det var ikke før typen min fortalte at han hadde en liten fetisj for det at jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Før syntes jeg det virket både ekkelt og rart. Men er ganske pirrende å spice opp sexlivet med wet sex iblant;) Du bygger opp spenningen gjennom hele dagen (må drikkes maaasse vann), og til slutt er du så kåt av å vente på sex, og å skulle gjøre noe uvanlig og spennende, at orgasmene blir utenomjordiske;) Anbefales! Vi gjør det kanskje 2-4 ganger i halvåret. som ts må jeg presisere at jes personlig synes det er ubehagelig å ha blæren full i en slik situasjon... men å se/høre en pen jente urinere blir noe annet da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå