Gå til innhold

nå har jeg gjort noe dumt

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg og kjæresten min møttes for fire år siden, sa jeg til kjæresten at jeg ikke ville gifte meg. ikke nå, ikke i fremtiden. jeg var imot ekteskap den gang, noe som jeg ikke lengre er. typisk meg :sukk:

så nå er jeg sikker på at kjæresten ikke kommer til å fri pga at han tror jeg ikke kommer til å si ja uansett. hvordan kan jeg hinte til han at jeg vil gifte meg med han allikevel? det blir så kleint å si det rett ut. da føler han seg sikkert obliger til å fri. det vil jeg ikke. jeg vil at han skal gjøre det av fri vilje og ønske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du fri da?

Skrevet

nei det føler jeg blir litt for dumt. jeg vil jo gjerne at han som er mannen skal gjøre det.

Skrevet

Bruk fantasien, det er mange måter og fri på...legg en lapp i nistepakken eller no hvor du ber han om å fri.;)

Skrevet

Siden han alt har gitt uttrykk for at han ønsker å gifte seg så vet du jo allerede at han ville bli så glad hvis du fridde. :)

Skrevet

Hehe...Jeg forstår at gutter blir temmelig oppgitt over enkelte jenter innimellom. Først er man tydelig på at man aldri vil gifte seg, deretter forventer man at mannen helt av seg selv skal forstå at man vil gifte seg likevel og fri :klaske:

Her må du bare være tydelig. Si fra at du har ombestemt deg, og gjerne ønsker å gifte deg likevel, og at du er gammeldags og ønsker et frieri. Hinting fungerer skjelden bra, og vil bare medføre frustrasjoner dere imellom.

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare si noe sånt som "Husker før -da kunne jeg ikke verken tenke meg å gifte meg eller noe sånt..."

• Liker 2
Skrevet

En gang dere ser en film med et fint bryllup, går forbi en brudekjole i et butikkvindu, hører om en herlig bryllupsreise eller lignende, sier du "ååh, sånn vil jeg ha i mitt bryllup"! Da vil han svare at har sagt at du ikke vil gifte deg, og da svarer du bare at "det var jo før jeg visste hvordan det ville føles etter å ha truffet mannen i mitt liv"!

• Liker 7
Skrevet

Ja, det var uten tvil dumt gjort. Men, gjort er gjort...

Hva med enten å fri selv, eller hinte så godt du kan om at du har endret mening?

Skrevet

En gang dere ser en film med et fint bryllup, går forbi en brudekjole i et butikkvindu, hører om en herlig bryllupsreise eller lignende, sier du "ååh, sånn vil jeg ha i mitt bryllup"! Da vil han svare at har sagt at du ikke vil gifte deg, og da svarer du bare at "det var jo før jeg visste hvordan det ville føles etter å ha truffet mannen i mitt liv"!

Lurt !

Skrevet

Jeg synes nå stadig du bør fri selv, hvis du er sikker på å få ja. Tenk hvor gledelig overrasket han blir, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...