Numa Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Satt og så på "It`s Complicated" her en kveld (med Meryl Streep og Alec Baldwin), og humret for meg selv. Det var slik for oss også - litt fra og til liksom... Er det flere skilte som har hatt det slik, eller er det noen som kjenner seg igjen i andre filmer?
Wonders Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 gapskrattet noen ganger her ja...ellers synes jeg de kastet bort tid egenlig. Tid de kunne brukt med evt ny partner eller seg selv. Kom til å tenke på ps I love you... liker ikke helt at dette er ganske likt sambo og meg, til han dør, min lever i beste velgående... Jeg ser lite filmer som er slik realistiske jeg. Liker Bad Boyz osv... hahahaha
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Kom til å tenke på ps I love you... liker ikke helt at dette er ganske likt sambo og meg, til han dør, min lever i beste velgående... Hva handler den om? Hvilken likheter ser du? Jeg synes Its complicated var gøy.. Men også litt provoserende. Utroskap er forkastelig samme om den som utsettes "fortjener" det, for hun var med en gift man først e.l.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hva handler den om? Hvilken likheter ser du? Jeg synes Its complicated var gøy.. Men også litt provoserende. Utroskap er forkastelig samme om den som utsettes "fortjener" det, for hun var med en gift man først e.l. Hva er galt med det hvis han fortjener det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå