AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Leste en plass at jenter gnir eller presser rumpen sin opp mot en mann i bestemte situasjoner(forspill til sex?). Er dette mens mannen står eller sitter?? med klær? uten klær? 1
Hankjønn Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Det skjer vel nødvendigvis ikke bare i forspill eller flørt, kan og være om jenten ønsker nærhet, kroppsvarme eller trygghet som en mannskropp gjerne gir, men såvidt jeg har erfart er det i stor grad forbundet med flørt eller forspill ja. Det kan foregå både liggende, sittende og stående, alle situasjoner egentlig, hvor man er tett inntil hverandre og situasjonen/personenes følelser tilsier det er akseptabelt. Og da sier det seg selv at det skjer med og uten klær. Det kan være stående i form av klemmer som spooning, eller uten og mer relatert til sex, fordi spooning også er en betegnelse for en sexstilling Endret 23. januar 2011 av Hankjønn 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Eneste gangene jeg gnir rumpa opp mot typen er når vi spooner i senga, eller når jeg bruker rumpa for å dytte han bort hvis han står i veien. :gjeiper: 2
Ziegel Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 ller når jeg bruker rumpa for å dytte han bort hvis han står i veien. :gjeiper: Fyyyy, eksen min gjorde det på meg en gang jeg var helt uforberedt. Mista balansen fullstendig, og tryna i skapet og slo meg 1
felgen Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Det hender det jeg gjør hvis vi ligger i skje og ser på TV, og jeg syns vi heller burde gjøre andre ting, eller hvis vi står på badet og pusser tenner før vi skal legge oss. Da står han ofte bak meg og holder rundt hoftene mine, så det er en naturlig ting å gjøre.. 1
Gjest HunterLady Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Fyyyy, eksen min gjorde det på meg en gang jeg var helt uforberedt. Mista balansen fullstendig, og tryna i skapet og slo meg DAGENS!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå