Gå til innhold

Kattestativ, hvor får jeg tak i billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lenge vært på utkikk etter ett kattestativ. Noen som vet om hvor jeg får billige stativer?

Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte et på www.onlinezoo.no

Det går hele veien opp til taket og kosta 1299,-.

Kattene elsker det! :)

Endret av Puma
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjøpte et på www.onlinezoo.no

Det går hele veien opp til taket og kosta 1299,-.

Kattene elsker det! :)

De fører "Kattens No 1" :)

Her i huset har pusene et slikt et (et stort et). Kjempepopulært, og når en stolpe er oppbrukt så kjøper man en ny stolpe og erstatter den oppbrukte stolpen med den nye.

Hurra for reservedeler ! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Mener å huske jeg har sett det på plantasjen, men kvalitets messig vet jeg ikke hvordan disse er (gjetter bare på at de er billige...)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Felleskjøpet hadde, i alle fall for noen år siden, billige klorestativ :)

En hule nedest, en stolpe og en plattform på toppen.

Høydenh kan ha vært rundt 60 cm.

Kan være en ide å stikke innom og høre dersom TS har en Felleskjøpet butikk i rimelig nærhet :)

Kvaliteten er antageligvis ikke mye dårligere enn på de mer kompliserte og dyrere stativene :)

Skrevet

europris har GARANTERT BILLIGST, men vet ikke hvordan kvaliteten er....

Skrevet

Er bare dustete å kjøpe billige klorestativ, prisen gjenspeiler kvaliteten.

Skrevet

Vi bestilte vårt fra Ellos. 700 kr for et stort stativ i flere etasjer og med en hule i midten. Vi har så langt hatt det i minst 5 år og det kommer til å vare i mange til så ingenting å utsette på kvaliteten.

• Liker 1
Gjest Caitlin
Skrevet

Vi bestilte vårt fra Ellos. 700 kr for et stort stativ i flere etasjer og med en hule i midten. Vi har så langt hatt det i minst 5 år og det kommer til å vare i mange til så ingenting å utsette på kvaliteten.

Vi har også et slikt til våre to katter, men de tre klorepinnene nederst er fullstendig oppklort her i allefall. Tauene som er snurret rundt der er løsnet og vi må vel snart se i øynene at det må byttes ut.. Synd, for vårt er bare 2 år gammelt.

Skrevet

Det kan da løses ved å fjerne tauet som er der og surre rundt nytt. Noen meter tau og en stiftemaskin gjør at et klorestativ varer lenger.

Jo flere katter, jo mer slitasje på stativene. Så om man har mange katter, gjør man seg selv en bjørnetjeneste ved å kjøpe billige stativer.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganske rimelige og morsomme kattestativ på www.ipet.no :jepp: link her: kloremøbel

Skrevet

kattens no1 er definitivt det beste alternativet, bittelitt dyrt, men helt suveren kvalitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...