Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund abbonert på "Ingelise - Alt om håndarbeide"

Jeg har nå valgt å si opp abbonementet av flere grunner.

1 ) Jeg har fått regning ved hvert ENESTE blad. Dvs. regning på 118 kroner eller 132,- (begge deler) og jeg har også krysset av på regning hver tredje måned.

2 ) Jeg har ikke betalt den siste regningen på 132,- fordi jeg i tillegg fikk en purring på den forrige regningen....

3 ) Nå har jeg nylig skrevet et brev til administrasjonen om at jeg har fått mange flere regningen enn jeg skulle og derfor ikke har betalt.

De er så FREKKE og sier at jeg har en regning utestående på 408,- kroner.

Og at jeg har fått regning ved hvert eneste blad fordi jeg ikke har betalt de før.... Hvilket jeg HAR!

De klarer ikke legge opp hva omkostningene egentlig er og de framstår som svært useriøse. De har hundre tusen skrivefeil i brevet jeg mottok nå, og de er usannsynlig frekke. Skulle gjerne scannet det inn her og copy + paste.... men det går ikke.... Scanner er ødelagt og jeg har ikke mottat mailer fra dem....

Jeg er så drittlei nå og jeg vil selvfølgelig betale det jeg skal. Men jeg betaler ikke mer enn 132,- som var ved siste magasin.... Som jeg SKULLE betalte.

Nekter å betale hele driten!

Jeg kommer til å vise dette og mine kvitteringer til Forbrukerrådet....

Håper de kan hjelpe meg...

Noen flere som har slitt med dem ?

De har overhodet ikke holdt sin avtale! Jeg blir så forbannet!

DETTE ER URETTFERDIG! Jeg har ikke r### full av penger heller!

Dere er herved advart i allefall....

:: sinna nå ::

Skrevet

STÅ PÅ KRAVA!!

Ingen skal lure penger fra deg.....!

Skrevet

Håper du har kviteringer på at du faktisk har betalt? Det vil styrke din sak å kunne klaske kviteringene i bordet.

Skrevet

Huffda, dette var kjedelig. Sier som Ragnhild, håper du har kvitteringer. Kanskje i nettbanken?

Jeg abonnerte selv på Ingelise for et par år siden. Jeg hadde aldri negative erfaringer med dem. Fikk regning bare når jeg skulle. Likte bladet gjorde jeg også. Men man kan jo vært uheldig selvfølgelig.

Lykke til. Håper det ordner seg :D

Skrevet

Takk for tips :D

Jeg har full orden på hvilke jeg har betalt, men jeg har jo bare krysset av selv med penn på alle regninger jeg har betalt og jeg har dem i hjemmearkivet. Men det er jo ikke noe bevis for dem..

Så nettbank var en god idè ja :D Takk Nala :)

Skal sjekke nå og det er jo ikke over et år siden så muligheten er god.

Sorry min sinte tone i første innlegg,- jeg var bare så utrolig oppgitt og lei, og det er ikke et rødt øre i kassa pr i dag.... :cry:

Ha en god helg :D

Diva, litt blidere i dag..... :sjarmor:

Skrevet

Godt du er blid igjen nå da, Diva :wink: Det hjelper å skrive av seg litt av og til.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...