Tears.of.the.Sun Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hunden vår som er ett år nå og ca 5 kilo er litt tynnere enn hun burde vært. Det er sånn at hun har veldig lite kjøtt på beina, enda hun spiser godt om dagene. Vi gir henne for det meste Royal Canin tørrfòr, av og til koker vi henne fisk eller rent elgkjøtt, og noen ganger får hun usaltet tørrfisk. Hun har også fått hundemat i boks fra veterinær, men det falt ikke i smak. Vi tenker at hun bør legge på seg litt, men aner ikke hva vi kan gi henne i tilegg til det vanlige fòret. Er det noen som har erfaringer eller tips å dele med meg?
Kamelia83 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Gi henne Vom og hundemat eller Norwegian Polar i tillegg til, eller i stedet for tørrfor. Da legger hun nok på seg Forøvrig er det bare bra om hun er litt tynn. Det er sunnere for hunden. Ribbeina skal kjennes om du stryker hendene over dem 2
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Vi har ikke tilgang på Vom her vi bor desverre. Norwegian Polar er det vått fòr?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Begge hundene mine gikk NED i vekt med Vom og hundemat, så hadde vært forsiktig med å gå over til å bare fôre med det. Ser du sier at det ikke er V&H der du bor uansett, men ville bare si ifra
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2011 Ja ok, takk for det skal uansett ikke bytte ut all tørrfòret, bare tenkte at jeg skulle legge til noe.
Sugerøret Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 link til vom og hundemat som har flere utsalgssteder vet at flere steder (dyrebutikker f.eks) kan du kjøpe tørket vom (tilsett vann og ha i tørfor) i kilo pakker. canis har http://www.forimport.no/Frysetoerketvom.html http://dyrlegebutikken.no/ds_product_info.php/products_id/71 Kan brukes i tillegg til tørfor og da burde vovva legge på seg
Kamelia83 Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Begge hundene mine gikk NED i vekt med Vom og hundemat, så hadde vært forsiktig med å gå over til å bare fôre med det. Ser du sier at det ikke er V&H der du bor uansett, men ville bare si ifra Ga du nok da? De fleste skal ha ca dobbelt så mye som med tørrfor. Slenger man på litt olje i tillegg bør det gå bra. 1
Kamelia83 Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Vi har ikke tilgang på Vom her vi bor desverre. Norwegian Polar er det vått fòr? Ja,norwegian polar er et frossent våtfor. Omtrent det samme som V&H,men tilsatt litt mais,og er dampkokt. Så det er mindre gris enn vom. Det er også litt mer fett i det, så de fleste legger fortere på seg av det. http://www.norwegian-polar.no/
Tears.of.the.Sun Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2011 Tusen takk for svar alle sammen Det viste seg at Vom fantes her jeg bor allikevel, så nå skal jeg gå til anskaffelse av det i morgen og gi som tillegg til det andre tørrfòret.
Kamelia83 Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Så bra Nr 25 med laks er den typen med mest fett i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå