AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Altså, flere ganger når jeg og typen har vært fra hverandre en uke o.l, så ofte ringer han meg også spør han om vi ikke kan ha telefonsex.... DETTE får jeg ikke til, klarer ikke å rive meg løs! Føler meg ukomfortabel og dum! Vet bare ikke hva jeg skal si.. Så hver gang har jeg klart å komme meg unna det på en eller annen måte. Stoler på kjæresten min, men uææ! Det blir bare helt kleint for meg. Men har så utrolig lyst å klare det, leve meg inn i det, han klarer det utrolig bra... vet akkurat hva han skal si og hele pakken. Så sitte jeg i andre enden helt tom. Noen som kan dette her? Har noen triks?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du ikke vil så kan du bare si i fra, "jeg vil ikke"?
meelissa Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Hehe, nei her må jeg nok også følge med for noen tips. Synes det er så utrolig kleint!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jgg vil jo! Men får det ikke til! Blir bare helt utrolig kleint!
Nurke Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Si at du er nervøs for det, men at du gjerne vil prøve. La han ta kontrollen for snakkingen og bare lev deg inn, slik startet ihvertfall jeg og typen lykke til og ha det gøy! :D
Koe Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Hva med å gjøre ting dere vanligvis gjør i senga, bare i hver deres seng (eller hvor enn dere gjør det)? Ikke nødvendig å finne på noe veldig spesielt etter min erfaring. Du må selvfølgelig forklare litt mer om hva du gjør, men det er bare enda en grunn til å velge ting du ellers liker godt. Det gjør det også lettere for ham å forestille seg hva som skjer. Det å sette ord på ting kan fort vise seg å sette en ekstra spiss på sakene, heller enn å være så flaut som du tror. Med færre ord: du må ta litt mer ansvar for at du selv er ordentlig med på morroa. Pluss: slapp av! Det er kjæresten din og du vet han er grei.
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Det å spørre om telefonsex er jo mood-killer deluxe edition! Få partneren kåt på forhånd, ring mens man stønner i telefonen og forklar hva man gjør med seg selv. Evt prat med partneren og dra det sakte mot det seksuelle, få vedkommede kåt, ta på deg selv og fortell om det. Funker alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå