Gjest per Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 jeg betaler ikke, så dette er ingen forespørsel om protistusjon. jeg er bare helt ærlig hele veien: Jeg er 19 år og bor på oslo-vest. jeg har aldri hatt sex pga liten selvtillit. jeg er trent, slank, norsk, renslig osv. det har aldri falt meg inn å betale for sex, mye fordi det er ulovlig men også fordi jeg vil at jenta skal ville det, og ikke bare himle med øynene til det er over det er nok mange "stolte damer" i forumet som ikke ville hatt sex med en ung fremmed fyr og dette respekterer jeg. men er det noen her som kunne tenke seg en deilig kveld, hvor jeg gjør alt du vil. det kan være så lite som massasje.... eller facesitting (du sitter oppå - jeg slikker).... eller sex........... Alt jeg vil i løpet av kvelden er å få DEG FØRNØYD, å gjøre alt du ber meg om og å bare få deg til å ha en digg (og kanskje sexuell digg) kveld. er dette så ille ? hadde jeg selv vært dame (jeg vet det er mange desperate menn der ute XD) hadde jeg tatt meg tid til dette en gang i blant, det er jo bare deilig, renslig, og kanskje bedre enn å bruke kvelden på TV-titting. er det noen her som tenker "wow, det hadde jo vært litt av en kveld, kan ikke skade å prøve" ??? bare svar som anonym da vel og skriv msn din el. også kan vi prate der / webcam og si hveandres ønsker alder spiller forresten ingen rolle. har leilighet på oslovest 1
KaDust Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Dette forumet støtter ikke sjekke og sex-avtaler har jeg lært.
Gjest per Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Fordi? som jeg sa respekterer jeg de som er i mot sånt, men de må da la andre holde på hvis begge parter ønsker en sexuell og deilig kveld ? og jeg sa også at det kan være så lite som massasje, så dette kan da ikke hele forumet ha et problem med ?
KaDust Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Fordi det er imot reglene til forumet? Du blir sikkert moderert snart.
Gjest per Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 å spørre om noen vil ha masasje? XD rart.
Gjest Bond Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 (endret) KG er ikke stedet for sex-treff og lignende Tråden stenges. Bond, mod Endret 23. januar 2011 av Bond
Fremhevede innlegg