Gå til innhold

Dagen etter en ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det dagen etter en ONS?

Altså; Når man har sovet er man jo gjerne litt "shabby" når man våkner, med morgentryne, dårlig ånde og gjerne sminke fra igår..

Hvordan gjør dere det? Føler dere dere ufreshe?

Hvordan oppfører dere dere i forhold til den dere har vært med hjem. Nusser og koser dere - selv uten å ha fått vasket seg/pusset tennene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF. Ute Før Frokost.

Skrevet

Er som regel ute av leiligheta hans/hennes før h*n våkner.

Om det er her det har skjedd, så vekker jeg h*n og ber h*n dra hjem første gang jeg våkner, deretter legger jeg meg for å sove igjen. :fnise:

Skrevet

Haha til svarene før meg.

De fleste gangene har vi tilbringt formiddagen i senga. Prater, koser, og har mer sex. Enkelte ganger har det vært klein stemning, og da stikker man etter litt høflighetsfraser. Men har aldri opplevd at noen har dratt før jeg har våkna. Det hadde føltes veldig skittent. Har aldri gjort det selv, heller. Men så har ikke jeg ons med noen jeg angrer på (hittil hvertfall) :ler:

Skrevet

Ok, skjønner den.

Men hvis dette er en fyr man har noe på gang med, har flørtet en stund og kysset/koset i et par sammenhenger, og en dag havner sammen etter en kveld på byen.

Hvordan gjør man det da? Man kan jo ikke stikke av før frokost når man har noe på gang med vedkommende..

Skrevet (endret)

Ok, skjønner den.

Men hvis dette er en fyr man har noe på gang med, har flørtet en stund og kysset/koset i et par sammenhenger, og en dag havner sammen etter en kveld på byen.

Hvordan gjør man det da? Man kan jo ikke stikke av før frokost når man har noe på gang med vedkommende..

Da stikker jeg jo ikke av. Da blir jeg å ser hvordan ting utvikler seg. :fnise:

Men ser ikke på dette scenarioet som ONS

Endret av KaDust
Skrevet

Jeg ser heller ikke på scenarioet som TS beskriver som et one night stand. Det er jo bare en naturlig utvikling når man driver på sammen. Hvis begge liker hverandre, ender det vel opp i kosing, snakking og at man gjerne henger sammen litt utpå dagen. Ser film, spiser sammen eller noe sånn. Med mindre noen av dere har planer.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det ble kanskje litt feil å kalle det ONS.

Men når dette skjer da, og man er med hjem fra byen - så er det normalt og sitte utover formiddagen og f.eks se en film sammen i klær og sminke fra dagen før + at man ikke får ordnet/stelt seg..?

Jeg tror jeg ville følt meg veldig ufresh og utilpass...?

Skrevet

Har alltid med meg en liten sminkepung om jeg skal ut sånn i tilfelle.

Dessuten bryr jeg meg lite om dette. Om han er en potensiell kjæreste så får han tåle hangover-looken min.

Skrevet

Det er da bare å låne dusjen, og en tannbørste, så får en jo stelt seg. Og ingen har dødd av å gå i de samme klærne to dager på rad.

Skrevet

Jeg var hos kjæresten min (på det tidspunktet ikke kjæresten min) til klokka 22 neste dag, uten sminke, rene klær, hårbørste eller tannpuss. Det føltes bare naturlig.

Skrevet

Har bare hatt én ONS og da prøvde jeg å snike meg ut før han våkna. Klarte å kle på meg i stillhet, men kom bare halveis til døra før han våkna. Pinlig. Men sa hade og fortsatte ut døra. Virka som han syns det var flott at jeg ikke var interesert i å bli lengre. Enda mer pinlig var det da hans ekskjæreste som ikke var så eks allikevel ringte meg senere på dagen og spurte om vi hadde hatt sex. Hadde aldri møtt noen av dem før, og heldigvis ikke etter heller.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg våkner som regel dritkåt, kåter jenta opp, knuller enda en gang. Chiller og prater med henne om løst og fast. Muligens en dusj -> mer sex -> frokost -> mer sex. Om det er hjemme hos meg, og jeg liker jenta, kan jeg tilby meg å kjøre henne hjem når jeg blir edruelig. Liker jeg henne ikke, hiver jeg henne på dør.

Våkner jeg hos henne er det ca. samme greia, stikker når jeg er tilfredsstilt.

Har fått mye kommentarer på hvor uvanlig det er å ha ONS med meg, for jeg er så avslappet dagen derpå. Sex er ikke en biggie og det gode humøret og lette praten har ikke forsvunnet kun fordi jeg er edru.

Skrevet

Har bare hatt én ONS og da prøvde jeg å snike meg ut før han våkna. Klarte å kle på meg i stillhet, men kom bare halveis til døra før han våkna. Pinlig. Men sa hade og fortsatte ut døra. Virka som han syns det var flott at jeg ikke var interesert i å bli lengre. Enda mer pinlig var det da hans ekskjæreste som ikke var så eks allikevel ringte meg senere på dagen og spurte om vi hadde hatt sex. Hadde aldri møtt noen av dem før, og heldigvis ikke etter heller.

Hvordan fikk eksen som ikke var så eks, nummeret ditt i det heletatt da? :klø:

Skrevet

Sex er ikke en biggie og det gode humøret og lette praten har ikke forsvunnet kun fordi jeg er edru.

Right on.

Skrevet

Hvordan fikk eksen som ikke var så eks, nummeret ditt i det heletatt da? :klø:

Litt usikker, men jeg tror jeg ga det til denne fyren kvelden før. Kan ikke skjønne noe annet ihvertfall.

Skrevet

Har blitt med noen fyrer hjem etter byen men jeg prøver alltid å komme meg hjem før jeg sovner men det er ikke alltid like lett. Har hendt før at jeg har vært så trøtt at jeg har sovnet der.

Helt forferdelig å våkne opp fyllesyk, håret står ut til alle kanter, dårlig ånde, yesterdays make up osv. Prøver alltid å komme meg ut før han våkner men en gang var jeg hos en som jeg ikke viste hvor bodde. Ante ikke hvor jeg var og skjønnte heller hvorfor jeg ble med han hjem. Ikke min type i det hele tatt. Husker heller ikke så mye fra dagen før på byen. Men uansett måtte han kjøre meg hjem. Hadde ingen ting å snakke om. Flaut!

Hvis man er med noen hjem etter byen burde man komme seg hjem før man sovner :gjeiper: Hvis man synes sånt er sikkelig flaut.

Skrevet

Jeg har veldig ofte komt meg hjem etter sex, før jeg sovner... men det har også hendt av jeg sover over, våkner, sex, frokost, sex og hjem. Men jeg er veldig glad i å våkne i min egen seng.... :)

Er heller ikke så fan av å gå rundt i leiligheten til han å leite etter alle klærna mine.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...