AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Som overskirften sier, i en periode, kan dette være en ok kobinasjon? Jeg har langt hår, og fra skuldrene og ned, så har det blitt litt slitt, og tørt. Jeg klipper meg forholdsvis reglemessig, men lurte litt, om jeg i en peridoe kurer håret ca hver 4 vask, bruker balsam etter hver vask, og sper på med spray balsam etter på det igjen (alt nedenfor skuldrene selvfølgelig) kan få et hår som blir fint og "fuktig" igjen? Skal gifte meg om noen måender, og vil gjerne få finere hår til da!
ondebanan Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Bruker du ikke balsam etter hver vask vanligvis? Jeg ville gjort følgende: bruk en proteinkur en gang i uka bruk en fuktighetskur etter proteinkuren, og gjerne litt oftere også. ALLTID balsam etter kuren Bruke leave in balsam etter hver vask ...og legg litt penger i det, bruk f.eks. Kerastase eller Redken sine gjenoppbyggende serier. Joico har de beste kurene.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Bruker alltid balsam, og har pleid å kure det ca annenvher uke. Nå bruker jeg shampo og balsam fra paul michell, ellers har jeg en hydro milk fra wella (leav in spray). Tenkte bare om jeg brukte mye fukt nå i en periode kunne unngå mer flising av tupper og mer "pent" hår... Tar forresten gjerne i mot anbefaling p åproteinkur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå