AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Noen påstår at dem alltid vet om folk er homo. "Gaydaren" slår til og slår aldri feil liksom. Selv har jeg skikkelig lyst til å prøve å sjekke opp en fyr, men har en liten stemme i bakhodet som sier at han kanskje er homo, i såfall er han skikkelig i skapet og har nok tenkt å forbli der kan det se ut som. Jeg har så lite lyst til å sette oss begge i den situasjonen og håper noen med en velutviklet gaydar kan gi noen tips til hva man skal se etter!
Gjest Henning Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Noen påstår at dem alltid vet om folk er homo. "Gaydaren" slår til og slår aldri feil liksom. Selv har jeg skikkelig lyst til å prøve å sjekke opp en fyr, men har en liten stemme i bakhodet som sier at han kanskje er homo, i såfall er han skikkelig i skapet og har nok tenkt å forbli der kan det se ut som. Jeg har så lite lyst til å sette oss begge i den situasjonen og håper noen med en velutviklet gaydar kan gi noen tips til hva man skal se etter! Lysere stemme enn andre menn, femininitet og venstrehendthet er de biologiske trekkene du kan se etter. Bortsett fra det blir det meste steretypier, som kan slå helt feil. "Alle" tror jeg er homo, men det er jeg ikke, hehe.
Koe Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Tror ikke det finnes noen garantert oppskrift her; om vedkommende selv ikke ønsker å signalisere legning. Det finnes muskuløse homofile truckførere, uten snev av estetisk sans og det finnes ultrafeminine heterofile menn som aldri har tenkt på annet enn damer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå