Gå til innhold

Morgensex

Gjest caramiacaramella

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kjapp'en i spoonstillingen uten klining er bra på morgenen.. Men misjonær osv - nei takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Vi pusser alltid tennene og går på do noen ganger å før vi har morgen sex. Morgen ånde er sikkelig nasty og turn off for min del. Ikke noe særlig at han skal ligge å puste og pese på meg hvis vi f.eks skal ha misjonæren og han har morgen ånde. Yuuk. Liker best å få pusset tennene i hvert fall før vi setter vi gang.

Endret av Linda sofie
Skrevet

Doven og lat morgen sex i skje-stillingen er super digg. Er ganske vanskelig å kysse i den stillingen, så det er bare å lirke den inn og vugge med :)

Amen! (og hvem bryr seg om morgenånde i den stillingen uansett?)

Skrevet

Her i huset er mannen langt fra klar om morgenen..bare jeg som har en tendens til å være såå overkåt på morgenen... :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Amen! (og hvem bryr seg om morgenånde i den stillingen uansett?)

Jeg gjør det. Samboeren min bruker alltid lang til på å komme og vi har alltid forskjellige stillinger. Badet er vegg i vegg med soverommet. Er bare å åpne døren og gå inn å pusse tennene eller stappe enn tyggis i kjeften eller noe. Dette er ikke noe problem for oss og sånn gjør vi det. Jeg liker ikke morgen ånde. Det er kvalmt. Føler meg mer komfortabel etter jeg har gjort det enn å ha dårlig ånde.

Endret av Linda sofie
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg gjør det. Samboeren min bruker alltid lang til på å komme og vi har alltid forskjellige stillinger. Badet er vegg i vegg med soverommet. Er bare å åpne døren og gå inn å pusse tennene eller stappe enn tyggis i kjeften eller noe. Dette er ikke noe problem for oss og sånn gjør vi det. Jeg liker ikke morgen ånde. Det er kvalmt. Føler meg mer komfortabel etter jeg har gjort det enn å ha dårlig ånde.

Helt enig. Og det er da ingenting galt med det!

Skrevet

Jeg synes heller ikke morgenånde er digg, men blir jeg tatt sidelengs bakfra så slipper jeg også å få ånden hans opp i nesa (og visa versa). Eller på rygg og fra siden. Da driver man liksom ikke og PUUUUUUUUUUUSTER svære ånder på hverandre *hehe*

Skrevet

Jeg er som regel oppe og tisser osv før han våkner uansett, og da kanskje jeg pusser tennene også. Men det er absolutt ikke noe must, vi puler uansett:P

Skrevet (endret)

Er jeg en svingom på badet pg.a. et eller annet så pusser jeg helt klart tenna sånn i tilfelle.

Men for min del er MORRASEX et helt eget begrep. Det ER når man våkner, kjenner man er kåt og begynner å småjukke på hverandre. Da trenger man ikke å kline. Bare tafse og pule.

Å HA SEX OM MORGENEN er noe helt annet; "normal sex", gjerne med mintfriske tenner og nydusjet underliv - men man GJØR det altså om morgenen.

Hele greia med morgensex er liksom å ikke spolere det med noe annet. Begynne pulinga i halvsøvne. Våkne med et kjønn som skriker etter pikk. Da går man IKKE og pusser tenna først altså!!

Åh!! (*savne savne*)

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg og typen dusjer på kvelden. Så lenge jeg har tilgang til litt tyggis på morningen er jeg klar.

Skrevet

Elsker morgensex! Både meg og typen dusjer som regel om kvelden, og ingen av oss er ufresh morgenen etter.

Det eneste kjipe er at han foretrekker sex om kvelden, og soving om morgenen. Mens jeg blir kåt og galen av et morgenbrød som er så tilgjengelig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...