Gå til innhold

Morgensex

Gjest caramiacaramella

Fremhevede innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

På morgenen føler jeg meg ikke helt fresh for å si det slik, og før eventuell sex kan finne sted trenger jeg å ta en dusj(eller til nøds vaske meg litt med en klut) og en tannpuss. Klarer rett og slett ikke kysse ordentlig tidlig på morgenen når jeg føler jeg har dårlig ånde, og jeg kan iallefall ikke ha sex uten at jeg har vasket meg og føler meg fresh. Han jeg holder på med ser ikke ut til å ha det på samme måten. Han prøver seg gjerne på morgenen, og det er jo bare flott det, men jeg trenger altså å gå på badet og stelle meg litt først. I motsetning til meg kan han gjerne både kysse og ha sex uten å vaske seg eller pusse tenner.

Er det flere enn meg som helst vil føle seg rene og friske før sex, og derfor ødelegger spontaniteten litt ved å stikke på badet først? Eller er jeg rett og slett litt prippen på dette punktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men oralsexen og voldsom klining utgår.

• Liker 1
Skrevet

Dusjing må jo til etter sexen, i alle fall hvis man gjør det ordentlig :lur: Men sier som Iah at den heftigste kliningen utgår.

Skrevet

Overhodet ikke, jeg er med deg!

Uansett tid på døgnet, liker jeg å ta en vaskerunde med en klut først, og spesielt om morgenen synes jeg det er ålreit at både jeg og samboer våkner litt, får vekk morgenånde og gugga ut av øya først. I tillegg vil jeg gjerne ut av senga når jeg først våkner, ryggen min er lissom lei av senga den da. Samboer er motsatt. Han gir blanke i hvordan jeg lukter ;)

Men kos om kvelden er ikke å forakte, men da er man selvsagt gjerne mer trøtt og sliten etter dagen da ;)

Skrevet

Har aldri hatt sex om morningen. Må alltid tisse først og ein evt lyst til sex renner vekk med urinen, for å si det sånn. Dessuten er morgenånde ekkelt, liker ikkje kysse mannen med ein gang han/eg har våkna. Så å ha han hesblesende oppå meg, som gjerne vil kline under sexen, med den ånden som treffer meg ca midt i fleisen... Neitakk.

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

Morgensex er jo best da. Liker når vi ligger i skje og han bare dytter den inn mens vi begge er litt halvtrøtte, en fin måte å våkne på :)

Skrevet

Dusjer som regel om kvelden, og føler meg sjelden ufresh når jeg våkner om morgenen, så morgensex har aldri vært et problem. Jeg nyter det fult ut.

• Liker 1
Gjest jente21
Skrevet

Kjæresten min bryr seg ikke, jeg bryr meg ikke... Morgensex er herlig! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Morgensex er hot!

Om jeg skulle løpt på bader for å pusse tenner, vaske meg og tisse først forsvinner jo det spontane som er så deilig med morgensex. Dårlig ånde og morgentryne spiller ingen rolle når jeg er kåt.

Så jeg har gjerne sex med en gang jeg våkner, også pusser jeg tenner, vasker meg og tisser etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av oss har dårlig morgenånde eller svetter om natta, så morgensex er inget problem for oss :) Det skjer ganske ofte, og det er en perfekt start på dagen! Jeg syns synd i de som går glipp av den spontane morgenstunden, selv om at jeg skjønner hvorfor.

Gjest Heloise
Skrevet

Ja det gjør vi. Elsker å bli vekket av typen slik.... :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes morgensex var veldig digg før... Men det var før barn... ;) Nå er det viktigere å få sove så lenge som mulig, istedet for sexen... ;)

Men av og til har vi litt nattesex... Veldig godt det også, desverre ikke ofte da...

Gjest Katten.
Skrevet

Oralsex utegår, men det blir nok leking og mer søl før man tar seg turen til badet. Rykende ferskt morrabrød skal utnyttes!

Gjest hogwash
Skrevet

Tyggis og våtservietter på nattbordet kan være smart. :jepp:

Skrevet

Det blir mer nussing enn klining for å si det sånn, og veldig sjelden oralsex. Men bortsett fra det så peiser vi på som vanlig. Sex i halvsøvne er deilig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dusjer alltid før jeg legger meg, og jeg svetter heller ikke om natten, så jeg lukter aldri noe vondt (hørt fra flere sexpartnere at de har fått sjokk for at jeg ikke lukter "ekkelt" der nede. Kunne aldri hatt sex og følt meg ufresh)! Dessuten så pleier jeg å våkne flere ganger på natten og da pusser jeg alltid tennene mine, har også tyggis på nattbordet. Samme gjelder sambo, han dusjer alltid før han legger seg/eventuelt etter sex dersom vi har sex på kvelden så da er vi alltid fin og ny om morgenen. Liker morgensex jeg ;)

Skrevet

Ja, men oralsexen og voldsom klining utgår.

Nemlig :jepp:

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Vi har våtservietter ved senga, og tar en liten runde med de + tar noen friske pastiller, og da kan vi ta oss en kjapp koserunde før jobb :) Dusje gjør vi etterpå, gjerne sammen!

Skrevet

Doven og lat morgen sex i skje-stillingen er super digg. Er ganske vanskelig å kysse i den stillingen, så det er bare å lirke den inn og vugge med :)

• Liker 1
Skrevet

Morgensex er hot!

Om jeg skulle løpt på bader for å pusse tenner, vaske meg og tisse først forsvinner jo det spontane som er så deilig med morgensex. Dårlig ånde og morgentryne spiller ingen rolle når jeg er kåt.

Så jeg har gjerne sex med en gang jeg våkner, også pusser jeg tenner, vasker meg og tisser etterpå.

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...