Gå til innhold

Bryllupssko i størrelse 34/35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med å finne sko til brudekjolen. Labbene er latterlig små, ned i størrelse 34/35 dersom jeg bare skal ha KUN strømper i. Til vanlige kjøper jeg sko i str 36 hvor sålen ikke synes noe sted (pumps?), slik at jeg kan ha i ekstra såler, hælkapper og bygge opp under tærne. Tar også ofte på meg IKKE gjennomsiktige strømper, slik at jeg kan forstørre foten med sokker..

Men! Når jeg skal gifte meg vil jeg ha sko som PASSER, og da må jeg ned i str 34/35 antar jeg (kanskje det finnes en produsent som har bitteliten str 36 og?). Er det noen som vet av gode butikker for slikt? Har ikke lyst til å gå i barneavdelinga og kjøpe sko (enda opp med samme sko som brudepikene.. *kremt*), ønsker meg sko med forholdsvis høy hæl, og gjerne i sateng..

Fordel om butikkene befinner seg i området Trondheim - Østerdalen - Oslo/Akershus.

Håper noen av dere kloke hoder ute der har forslag til meg! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lette i alle skobutikkene i byen, men ingen hadde brudesko i størrelse 35. Jeg kjøpte brudepikesko. De var faktisk fine. :)

Skrevet

Bianco fører pensko ned i størrelse 35. De er sikkert verdt et besøk. :)

• Liker 1
Skrevet

Sko str 35

Her er det gratis frakt og gratis retur, så du taper ingenting på å bestille flere par for å prøve :)

Skrevet

Dette er nok ikke til mye hjelp, men jeg dro til Italia for å finne...

Skrevet

Takk skal dere ha! Brandos og Bianco skal sjekkes ut! =) Og det hadde selvfølgelig vært stas å dra til Italia for shopping.. men.. *kremt* budsjett!

Dersom flere av dere har tips så keep it coming!

Skrevet

Jeg ville prøvd ebay. Jeg kjøpte mine, superlekre sko der. Riktignok i str 37, men mange flere pene sko der enn de typiske "brudesalongskoene."

Skrevet

Du kan også sjekke ut dansebutikk, for sko for selskapsdans / latin. De finnes ofte i mange størrelser. Jeg har i alle fall salsa-sko i str. 3 1/2 (= 35,5), og prøvde også mindre størrelse da jeg kjøpte mine. Og jeg tviler ikke på at de har, eller kan skaffe, noen hvite til deg. Dessuten er de mye bedre å gå i, enn hva vanlige sko med høye heler er.

Skrevet

Slenger meg med den siste her, dansesko er kanskje noe å satse på.

Sjekk denne siden her: http://www.danceshoesonline.com/ :)

De har flere forskjellige brudesko, og der kan du bestille den størrelsen du vil ha og velge hælhøyde selv og vidde foran(hvis man f.eks. har bred vrist).

Det eneste man må tenke på er at de har skinnsåle, så de er ikke noe særlig å gå ute i regn/snø med. Da må man evt. såle de hos skomakeren.

Men de er i allefall gode å danse i til brudevalsen;)

Skrevet

Takk folkens! Og Lexington, det var en nyttig link! Har du bestilt derifra? =)

*note. Jeg er også på tilsynelatende "norges største forum for bryllup". Fasinerende at jeg har fått 3x mer svar her på kvinneguiden, enn der... =)

Skrevet

Jeg bestilte et par sko der for noen år siden. Det gikk greit å bestille der, og jeg fikk de ganske fort :) Tror de blir produsert og sendt fra Kina.

Har ikke brukt de som danskesko jeg da, bare vanlige selskapssko. De jeg har er det 5-6cm hæl på, det er ikke noe problem å gå i de, og siden det er dansesko er de utrolig mye mer behagelige å gå i enn vanlige høyhælte sko:)

Jeg har ikke brukt mine mer enn 2-3 ganger, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på de over lang tid, men siden du skal ha dine som bryllupssko så blir det vel bare med en dag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...