AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 noen som har erfaring med U-punktet?? Hva er U-punktet? Svar: området like overfor og rundt urinrørsåpningen. Selve urinrørsåpningen ligger som kjent mellom klitoris og skjedeåpningen.
Gjest Blubberella Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Ja jeg har tafset og blitt tafset en del i underlivet, så det er vel få punkt jeg ikke har fått kjennskap til På den andre siden bryr det meg svært lite hvilke fancye navn alle punktene har, da jeg er mest opptatt av nyte sex fremfor å tenke på hvilke punkter som stimuleres til en hver tid. 1
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Tar lang tid, og mange forskjellige metoder å stimulere det på. Mtp hvor få kvinner som kjenner til det, eller i det hele tatt bryr seg, så er det ikke verdt stresset. Lær deg g-punkt og a-punkt, mer trenger du egentlig ikke.
Gjest Bond Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå