Gå til innhold

Bergans Ladysekk som man kan åpne som en bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å reise og er inne på Bergans.no og ser etter sekk. Lurte på hvilke av modellene (aller helst Lady modellene), som går an å åpne som en bag? Slik at en slipper å rote frem alt om man skal ha det som ligger i bunnen? Er 1.65 høy om det er viktig... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på hva du skal bruke sekken til? Hvor mange liter er du på jakt etter osv..?

Jeg har Bergans Rondane Lady 65l, og er kjempefornøyd med den! Den kan åpnes som en bag, noe som er kjempepraktisk når man er ute og reiser:) Er ca like høy som deg, og den sitter som et skudd på ryggen!

Skrevet

Tenkte til backpacking :) Var å så på en Bergans sekk idag, men det var utrolig mye stropper og dill på den.. Har også sett litt på en Osprey Waypoint Womens (her), men er veldig usikker. Bor litt på landet, så har ikke så stor mulighet til å prøve så mange forskjellige sekker da utvalget er heller labert. Men jeg tenker 75+ kanskje? Tror jeg hadde trengt det..

Skrevet

Oki :) Ja, jeg har hørt mye positivt om Osprey Waypoint Womens også, så tipper den er bra!

Som sagt vil jeg anbefale Rondane lady, da denne er veldig god å ha på - ikke så mye dill på den :) Men folk er jo forskjellige, så selv om den er bra for meg, trenger den ikke være bra for deg. Anbefaler deg å prøve litt forskjellig, for du merker fort når du finner den sekken som "sitter som et skudd".

Jeg er ganske sikker på at du ikke trenger mer enn 75 liter i alle fall, skal man backpacke er det lav vekt som gjelder, og du trenger ikke så mye som du tror! Jeg hadde min 65 liters sekk på interrail, og da hadde jeg også plass til gode (shopping!), og manglet ikke noe. Måtte selvsagt vaske klær og sånt, men det er jo slik backpackerlivet gjerne er :)

Skrevet

Ja :) Får bare prøve å pakke bra. Blir litt spennende det òg. Har ikke vært på slik tur før :) Har bestilt en Osprey nå, så venter i spenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...