AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er det noen som vet om man kan se i ettertid at man har sendt venneforspørsel til noen og de har svart nei? Hvis de ikke har svart ennå står det jo awaiting friend request eller noe. Men hvis de svarer nei står det vel ingenting. Betyr det at man kan spørre og spørre samme person igjen og igjen? Jeg tror jeg sendte venneforespørsel til en men det skjedde aldri noe mer. Når jeg ser på profilen til vedkommende nå er det en helt vanlig "add friend" knapp der. Problemet er at jeg ikke husker om jeg virkelig gjorde det eller ikke. Vil ikke tabbe meg helt ut her, og sende nok en forespørsel, om vedkommende har svart nei før ... noen som vet?
Gjest Armule Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hvis man ikke husker om det allerede er sendt en invitasjon (om du veit at du har sett profilen tidligere), er det en person verdt å legge til vennelista? Veit at tidligere så var det slik at der "add friend"-knappen er står som "awaiting friend-request" eller noe lignende hvis man allerede hadde invitert. Når forespørseln hadde blitt avslått/ignorert kom "add friend"-knappen tilbake.
N@omi Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Ja, har de takket nei, så har du igjen mulighet til å legge dem til som venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå